Sunday 22 May 2016

Saya dalam Nivea Promo Ad

Salam semua!

Bagi yang nak dengar suara saya, tadaaa.. anda boleh dengar suara saya dalam ni ha walaupun agak serak-serak gitu. Walhal tak serak pun mungkin masuk video tu dah jadi lain kut. Nak suara seksi gitu. Hahaha..

Selamat menonton ya :P Hahaha buka pautan sendiri sebab dari Facebook. Tak tau ler nak kongsi kat blog ni macam mana pulak. Tapi saya bagi gambar je lah.

Yer, ini saya ya.. Hehehehe..

https://www.facebook.com/mynivea/videos/1018528471562968/?pnref=story



Walauapapun Nivea punya produk memang terbaik. Saya guna Nivea sejak sekolah menengah eh ke sejak Mak saya pakai produk ni saya dok tumpang sekaki? Lel. Tapi memang sampai sekarang saya guna Nivea sebab bau dia sedap dan saya tak alergik.

[ceh macam promosi pulak walhal tak kena bayar pun untuk tulis entri ni. Muahahaha]

Terima kasih kerana sudi menonton ya!

Tata!

No comments:

Post a Comment