Sunday 10 September 2017

Promosi Merdeka Secretleaf MURAH MURAH

Assalammualaikum semua~~

Jual murah murah, jual murah murah, mari cepat mari, siapa lambat kena jual~

Hari ni saya nak kongsi satu produk yang saya sendiri beli dan pakai iaitu barang dari Secretleaf. Selalunya saya hanya akan beli dengan Kak Eela sebab Kak Eela selalu pos cepat lepas tu hari-hari buat COD kat kawasan Kak Eela. Tak lama lah nak tunggu.

Meneruskan cerita, saya terus skip ke produk apa yang MURAH sangat ni waktu promosi:

PROMOSI SEHINGGA 1 OKTOBER SAHAJA


1. Argan oil
💋Fungsi lembabkan kulit, mudah blend foundation dan glowingkan make up. Fungsi lain ialah menganjalkan, merawat parut dan mengurangkan garis halus. Cara pakai- titiskan atas tapak tangan, gosok-gosok dan sapu pada seluruh muka.
💋Boleh juga digunakan di rambut (elakkan rambut gugur), bibir (elak bibir kering merekah) dan kuku (kilatkan dan sihatkan)

Ada dua size =
🌟Size kecil = 15ml RM53.50 PROMOSI Merdeka Raya sehingga 1 oktober. Normal price RM63
🌟Size besar = 50ml RM142.80 PROMOSI Merdeka Raya sehingga 1 oktober. Normal price RM168



2. Foundation -
💋Foundation yg mengandungi SPF 90 dan berfungsi merawat muka.
Mengandungi ekstrak delima (anti aging) dan sengkuang (cerahkan kulit)
💋Ada 3 code (Tan medium dan Light)
🌟RM49shj

EXTRA : MICELLAR WATER!!!!!

3. Translucent Loose Powder -
💋Bedak tabur yg disapu pada muka selepas foundation untuk matte kan mekap. Sesuai tuk semua skin tone (tan, medium dan light)
🌟RM48

4. Moist matte Lipcream mengandungi ;
💋Argan oil – lembabkan bibir & anti aging
💋Vitamin e- rawat kulit bibir
💋Hyluronic acid- lembabkan bibir dan mungil
.
Mengandungi 5 code warna iaitu
1. Sweet Berry- purple
2. Fuschia Rose – pink
3. Nude Coffee – coklat
4. Vivid Candy – peach
5. Nerdy nude –nude


Antara kelebihan moist matte lipcream ni ialah:
🌟Dapat lembabkan bibir
🌸Tak keringkan bibir
🌟Tak membuatkan bibir mengelupas
🌸Rasa ringan macam tak pakai pape pon dibibir
🌟Tahan lama
🌸Tak hitamkan bibir
🌟Selamat
🌸Tiada paraben
.
So sesape yang masih tercari-cari lipcream yang cantik dan selamat serta dalam masa yang sama nak merawat bibir perlu cuba pakai lipcream Secretleaf ni
.
🌟 Rm50/pcs harga promosi merdeka raya sehingga 1 oktober. normal price rm60

Step menggunakannya amat mudah ya ampun~~ Lihat kat bawah:


1. Sapu Agan Oil seluruh muka-lembabkan dan prep muka
2. Dap kan foundation yg beri kesan antioksida & cerah. Ada Spf 90
3. Sapu translucent loose powder ke seluruh muka tuk set kan mekap
4. Gunakan moist matte lipcream-ada 5 code
5. [EXTRA] Jangan lupa remove mekap sebelum solat-menggunakan Micellar water. Memang best! hilang semua kotoran


BERMINAT? Whatsapp Kak Eela terus di http://www.wasap.my/60182994862

Review Secretleaf saya sendiri (JUJUR DARI SANUBARIKU):

- Saya pakai foundation bapak tahan dia dari pagi sampai malam. Siap masuk air lagi. Nak kata waterproof tak jugak, senang bilas cuma celop dalam air laut waktu tu, tahan pulak.

- Foundation dia jenis tak melekit, sapu-sapu je macam tak rasa apa. Yang ni memang markah bonus sebab saya tak suka pakai mekap yang rasa berlapis kat muka. Tapi paling penting SPF dia menyamakan markah skor A perperiksaan iaitu 90++. Hari tu pegi Krabi, saya tak hitam sangat pun. Jadi saya amat mensyorkan ye~

- Matte lipstik dia spesies ajaib. Eyeshadow, blusher dan lisptik sekali dia boleh berfungsi. Yang penting dia bukan jenis memekat ataupun terlalu cair. Entah lah, rasa macam senang semacam je sapu. Hahaha.. paling penting, hari tu pegi kenduri melantak banyak kali pun tak mudah hilang. Suka bangetttt!

- Argan oil macam biasa. Tak nak sembang lebih. Tiap mekap saya pakai. Hasilnya? Mekap cepat lekat dan senang sapu. Tak perlu pakai mekap mahal-mahal, mekap biasa pun jadi pigmented. #kisahbenar #mekapsayabanyakmurah

- Loose powder dia pulak saya beli sendiri sebab Kak Eela selalu mekapkan saya guna loose powder. Satu yang saya perasan, kalau tak pakai spray fixer pun mekap boleh jadi licin dan tahan lama. Paling penting loose powder Secretleaf yang saya perasan, pakai seciput pun boleh nampak dia punya effect licin tu. #seriuskotttt

BERMINAT LAGI? Whatsapp Kak Eela terus di http://www.wasap.my/60182994862



Sekian sahaja, beli simpan buat stok. Ambik peluang masa murah-murah ni okay!
Tata~

No comments:

Post a Comment