Sunday 29 September 2019

Sambutan ulang tahun ke-2 Matxi Corp (Matxi S.G) di KLCC.


Pada 21hb September lepas, Matxi Corp telah menyambut ulang tahun ke-2 di KLCC, Kuala Lumpur dengan acara yang penuh gilang gemilang.



Slogan mereka “You deserve a better life” atau dalam Bahasa Melayunya “Anda berhak memiliki kehidupan yang lebih baik” terngiang-ngiang untuk menggamit suasana yang serba meriah.






Matxi Corp yang berasal daripada Vietnam dahulunya dikenali sebagai Matxi S.G dan merupakan anak syarikat MIIC Holdings Sdn Bhd. Apabila Matxi S.G ingin memasuki pasaran antarabangsa seperti Malaysia, mereka memutuskan agar nama umum digunapakai untuk keseragaman.

Apa Matxi Corp ni?

Matxi Corp adalah syarikat yang mengkhusus kepada latihan perniagaan, pembangunan manusia, membantu individu yang berminat untuk berniaga dan paling utama ialah membentuk perniagaan secara umum. Mereka jua berfokus kepada penghasilan jualan yang cemerlang dengan pelan hala tuju latihan dan sokongan yang profesional.

Apa yang dilakukan oleh Matxi Corp?

Matxi Corp atau dahulunya dikenali sebagai Matxi S.G telah beroperasi selama 2 tahun bermula daripada Vietnam kemudian ke negara lain. Selama 2 tahun ini Matxi Corp telah menceburi bidang-bidang seperti berikut:

1. Hartanah
2. Peruncitan Bahagian Kanak-kanak
3. Pencetakan dan Pembungkusan
4. Syarikat Penyelenggara Acara
5. Restoren
6. Produk Kesihatan dan Kosmetik

Namun untuk kali ini, fokusnya memasuki ke Malaysia, Korea dan Amerika Syarikat adalah dalam produk Kesihatan dan Kosmetik. Ini adalah kerana di Vietnam sahaja mereka telah mencapai jumlah 20,000 pengedar dan ejen berdaftar!

Mereka yakin dengan sambutan yang banyak ini juga mendapat sambutan di sini.

Produk Kesihatan dan Kosmetik apa yang dibuat Matxi Corp?

Sebelum memperkenalkan produk apa, adalah lebih molek memperkenalkan kilang dan bangunan pembuatan produk Matxi Corp terlebih dahulu.

Di Vietnam, Matxi Corp mempunyai kilang GMP bernama Medino yang terletak di Amata Industrial Park. Kilang yang bersaiz 7000m2 ini menghasilkan produk makanan, kosmetik dan kesihatan dengan kapasiti 1.5 juta produk setiap bulan.

Produk kesihatan dan kosmetik yang telah memasuki pasaran Malaysia ialah Max Health,  Max.1 dan MaxSkin.








Maklumat lebih lanjut boleh layari:

Matxi Malaysia Sdn Bhd (1340975-W)
Facebook: www.facebook.com/MatxiMalaysia
Instagram: www.instagram.com/matxicorp
#MATXICorp #YouDeserveABetterLife

Pesanan: Adalah di nasihatkan agar sesiapa yang ingin melakukan perniagaan ini untuk mendapatkan maklumat sepenuhnya dengan pihak Matxi Corp dan beberapa badan undang-undang Malaysia. Entri ini hanya bertujuan untuk mengwar-warkan majlis sambutan Ulang tahun Matxi Corp yang diadakan di KLCC baru-baru ini.

2 comments:

  1. Tahniah Matxi Corp. Nak juga berjaya macam dorang.

    ReplyDelete
  2. ayo daftarkan diri anda di AJOQQ :D
    menangkan jackpot dengan sebanyak-banyaknya :D

    ReplyDelete