Monday 30 January 2023

Rawatan HIFU - Muka runcing, tirus dan tegang tanpa cucuk dan bedah TERMURAH di The Beauty Expert Spa Cheras

Muka V tegang dan anjal tanpa cucuk? Anda boleh beralih arah ke rawatan teknologi terkini dunia estetik tanpa jarum iaitu rawatan HIFU yang terletak di Aesthetic Spa #1 Tanpa Injection, The Beauty Expert Academy Spa Cheras.


Apa itu rawatan HIFU?

HIFU ni merupakan singkatan kepada High-intensity-focused ultrasound. Rawatan HIFU pula merupakan rawatan tanpa invasif yang bebas jarum dan pisau untuk membakar lemak, menegangkan kulit, menganjalkan lapisan kulit dan merangsang pertumbuhan kolagen. 

Mesin HIFU yang kecil tanpa jarum.

Rawatan ini adalah rawatan terkini yang popular di mana-mana pusat estetik di Malaysia lagi-lagi rawatan kecantikkan invasif adalah haram untuk penganut agama Islam. Maka rawatan HIFU ini adalah pilihan terbaik untuk mereka yang ingin mendapatkan hasil yang sama tanpa perlu melawan hukum agama. 

Testimoni daripada blogger sendiri.

Oleh itu The Beauty Expert Academy Spa Cheras, mereka turut menawarkan rawatan estetik HIFU High Rejuvation untuk rawatan muka yang dikendali oleh pakar estetik bertauliah. 

Rawatan dilakukan oleh Tecer Mass yang bertauliah.

HIFU High Rejuvation

HIFU High Rejuvation dapat membantu menyelesaikan masalah:
  • Leher berkedut
  • Mata sembap
  • Dagu berlapis
  • Garis halus
  • Garis senyum
  • Dan sebagainya!
Kesan rawatan HIFU Rejuvation:
  • Wajah lebih tegang, anjal dan bertenaga
  • Kurang lapisan lemak
  • Kurang kedutan
  • Wajah tampak lebih muda dan sihat

Kebaikkan rawatan HIFU High Rejuvation:
  • Tiada ‘downtime’ – boleh terus guna mekap!
  • Hasil boleh tahan sehingga 3 – 6 bulan!
  • ‘Fast result facial treatment’, buat sekali terus Nampak!
  • Masa rawatan yang singkat iaitu kurang dari 1 jam*
  • Tidak menyakitkan dan tanpa cucuk
Siapa boleh buat rawatan HIFU High Rejuvation?
  • Perempuan dan lelaki (Lelaki harus ditemani pasangan/peneman perempuan)
  • Muslimah berhijab yang risau akan aurat (Rawatan dilakukan oleh wanita muslim dibilik bertutup)
  • Seawal usia 18 tahun atau yang sudah mula menggunakan mekap
  • Warga emas
  • Tidak kisah jenis kulit walaupun bermasalah (Konsultasi akan diberikan)
Testimoni pelanggan sendiri.

Dengan teknologi terkini rawatan muka ini, muka boleh nampak tirus ala V umpama buat pembedahan dan cucuk. Rasa buat rawatan ni pun sejuk macam ala buat permeriksaan bayi guna gel sejuk menggunakan alat 'ultrasound'.

PROMOSI Rawatan HIFU High Rejuvation

The Beauty Expert Academy Spa Cheras berbesar hati memberikan promo RM199 (100 ‘shots’) untuk pelanggan yang pertama kali mencuba rawatan HIFU. Rawatan HIFU High Rejuvation beharga promosi ini termasuk dengan analisis kulit percuma! 

Promosi rawatan HIFU High Rejuvation.

Anda hanya perlu buat panggilan di talian 03-954 67094 atau whatsapp di nombor telefon 013-257 6447 untuk pertanyaan dan juga tempahan slot.

Adalah berbaloi untuk anda dapatkan harga promosi ini kerana harga sebenar rawatan ialah bernilai RM999 untuk 100 ‘shots’. Rata-rata rawatan HIFU di luar sana boleh mencecah sehingga RM3500 untuk jumlah ‘shot’ yang sama! Harga di The Beauty Expert Acadmy Spa Cheras merupakan mampu milik dan dikira paling murah di pasaran! 

Oh ye, boleh kata apa-apa rawatan di sini pun amat berbaloi. Senang cerita, nak cari ‘spa aesthetic’ terbaik dan ‘facial’ murah di Alam Damai Cheras, memang kat sini lah jawapannya. 

Berkenalan dengan The Beauty Expert Academy Spa Cheras dan Pengasas

The Beauty Expert Academy Spa Cheras ini sebenarnya bukan tempat spa biasa yang anda hanya boleh buat rawatan wajah (facial) biasa, di sini merupakan pusat estetik spa. Estetik spa ini ialah tempat rawatan wajah yang menggunakan mesin berteknologi tinggi yang mampu merawat pelbagai jenis masalah wajah yang tidak boleh diselesaikan hanya dengan menggunakan rawatan biasa. 

Antara kelayakkan Tecer Mass.

Pengasas The Beauty Expert Academy Spa Cheras pula bukan calang-calang orang kerana beliau merupakan ‘The Only One Aesthetic Guru’ iaitu Puan Mastura Binti Idris. Puan Mastura atau lebih mesra dengan gelaran Tecer Mass merupakan pakar estetik yang bertauliah dan diiktiraf oleh Jabatan Pembangunan Kemahiran Malaysia dan mempunyai Sijil Kemahiran Malaysia 1, 2 dan 3. 

Tecer Mass ketika perkongsian mengenai rawatan HIFU.

Pengasas produk penjagaan wajah RoyalQ Asia ini juga merupakan tenaga pengajar bertauliah yang turut menyandang jawatan Pegawai Latihan Vokasional (VTO), Train-The-Trainer (TTT) dan Training Provider serta Jawatankuasa Penasihat Kolej Komuniti.

Maka pelanggan yang ingin menikmati rawatan disini tidak perlu ragu apabila rawatan dikendalikan oleh Ticer Mass dan bidadari yang dilatih sendiri oleh Ticer Mass. Bidadari merupakan gelaran perawat estetik di The Beauty Expert Academy Spa Cheras. 

Saya bersama Ticer Mass dan Bidadari The Beauty Expert
Academy Spa Cheras.

Oleh itu tidak ragu lah The Beauty Expert Academy ini layak mendapat jolokan ‘aesthetic spa’ terbaik di Kuala Lumpur dan Selangor malah menjadi pilihan utama bagi pusat estetik muslimah terbaik di kawasan Kajang, Bangi dan Selangor secara amnya.

Kunjungi The Beauty Expert Academy Spa Cheras

Anda dah boleh buat perancangan dan tempahan rawatan HIFU High Rejuvation di The Beauty Expert Spa Cheras ni sebelum puasa bulan mac dan raya bulan april ni. Ye lah, bulan puasa ni dah mula berkunjung nak berbuka bersama-sama disambung dengan melawat rumah terbuka pada hari raya. Mesti nak tampil dengan wajah yang cantik dan sihat.

Maklumat lanjut adalah seperti di bawah: 

Pintu masuk ke atas di sebelah Menara Optometry.

The Beauty Expert Academy Spa Cheras
Alamat: No 14B, Jalan Suadamai 1/2, Bandar Tun Hussein Onn, 43200 Cheras, Selangor
Hari & waktu operasi: Isnin-Jumaat (10.30AM- 7.30PM)
Sabtu & Ahad (10AM-6PM)
Nombor telefon: 03-95497094
013-2576447

Social media The Beauty Expert Academy
Laman web: https://thebeautyexpertaesthetic.carrd.co/
IG: https://www.instagram.com/thebeautyexpertcheras/
FB: https://www.facebook.com/thebeautyexpertacademy
TikTok 1: https://www.tiktok.com/@thebeautyexpertacademy88
TikTok 2: https://www.tiktok.com/@beautyaestheticclass

Jom cuba rawatan HIFU High Rejuvation!

No comments:

Post a Comment