Saturday 18 May 2024

Pencuci Mulut AEON "Sucree Amor" Kini Boleh Didapati di Semua Pasaraya AEON dan Dijamin Halal.

16 Mei 2024, Kuala Lumpur - AEON Malaysia dengan bangganya melancarkan pencuci mulut "Sucree Amor" secara rasmi di MidValley Mega Mall dengan kehadiran para media dan tetamu undangan. 

Antara variasi Sucree Amor.

Pelancaran ini dirasmikan oleh Azidah Alimuddin, Ketua AEON Delicatessen & AEON Food Malaysia dengan persembahan silap mata yang menarik di ruangan Delicatessen. Majlis ini juga turut menampilkan beberapa variasi pelbagai jenis Sucree Amor yang sudah boleh didapati di AEON.

Azidah Alimuddin, Ketua AEON Delicatessen & AEON Food Malaysia ketika perasmian.

Menurut Azidah, Sucree Amor yang berasal daripada perkataan Perancis menggambarkan pencuci mulut dengan cara yang terbaik, iaitu "the endearment of sweetness" atau dalam bahasa melayu "kemanisan yang penuh kasih sayang". AEON memilih untuk menggunakan nama ini kerana mereka menggunakan teknik dan bahan berkualiti tinggi  untuk mencipta pelbagai jenis hidangan manis yang indah untuk pelanggannya.

Selain itu, pencuci mulut Sucree Amor tampil dengan rupa yang menakjubkan dan kombinasi rasa dan tekstur yang sempurna. Sucree Amor juga menawarkan pelbagai jenis macaron, kek potong yang lembut, puding krim, dan banyak lagi. Kategori lengkap bagi pencuci mulut di bawah Sucree Amor ialah:

1) Japanese Dessert
2) Cakes










3) Pudding
4) Macaron








5) Mochi









6) Brownies
7) Jelly
8) Waffle









9) Pancake

Setiap kategori pula mempuyai pelbagai variasi yang boleh menambat pelbagai citarasa pelanggan yang datang.

Tag atau stiker Sucree Amor bewarna hijau zamrud utama melambangkan harmonisasi kualiti mewah dan citarasa yang dimiliki dalam pelbagai pencuci mulut AEON manakala yang bewarna kuing melambangkan pilihan orang ramai namun masih dengan kualiti dan rasa yang tinggi. Paling penting, harga yang ditawarkan untuk Sucree Amor semuanya berpatutan dan mampu milik.

Bahagian Sucree Amor di AEON Delicatessen MidValley Mega Mall.

Kini Sucree Amor boleh didapatkan di semua pasaraya AEON  di seluruh Malaysia dan diyakini halal. Jom!

Friday 17 May 2024

AL-IKHSAN SPORTS MENGUMUMKAN PEMENANG PERADUAN ‘THE ULTIMATE SPORTS EXPERIENCE – SPEND AND WIN’

Kuala Lumpur, 16 Mei 2024 – Bersempena ulang tahun Al-Ikhsan Sports Sdn. Bhd. yang ke-30, Syarikat telah melancarkan peraduan ‘ The Ultimate Sports Experience - Spend & Win’ yang telah berlangsung sejak Julai 2023 sehingga Mac 2024. Hampir RM 1juta nilai hadiah yang ditawarkan, antaranya adalah telefon bimbit, perkakas rumah dan baucer tunai.

Pemenang Al-Ikhsan The Ultimate Sports Experience, Spend and Win

Berikut adalah senarai nama 10 pemenang:

1

Mohd Muazzin bin Rosely

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama tujuh (7) hari enam (6) malam di Paris.

·     Dua (2) tiket Majlis Pembukaan Suka Olimpik 2024.

Bernilai RM 50,000

2

Muhammad Adzim Imran bin Razali

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama lima (hari) empat (4) malam di Jerman.

·     Dua (2) tiket perlawanan akhir bola UEFA EURO 2024.

Bernilai RM 40,000

3

Tan Yee Sing

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama lima (5) hari empat (4) malam di Jerman.

·     Dua (2) tiket perlawanan kelayakan UEFA EURO 2024.

Bernilai RM 35,000.

4

Wan Muhammad Izha bin Wan Shamsorlallah Said

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama empat (4) hari tiga (3) malam di Stadium Anfield.

·     Dua (2) tiket perlawanan EPL.

Bernilai RM 25,000

5

Mohammad Yusof bin Mohammad

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama tiga (3) hari dua (2) malam di Sinagpore.

·     Dua (2) tiket Formula One Grand Prix.

Bernilai RM 12,500

6

Mohamad Lutfi bin S H Dial Sebri

·     Pengalaman Perlumbaan di Litar Antrabangsa Sepang.

 

Bernilai RM 10,000

7

Mohamad Hazim Bin Mohd Noor Shaharuddin

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

8

Nur Muhammad Akmal Bin Roslan

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

9

Mohammad Faizal Bin Mat Isa

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

10

Siti Nurnida

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

 

Menurut kenyataan Encik Farouk Abdul Khalid, Ketua Pegawai Sumber Manusia Al-Ikhsan, "Kami sangat gembira untuk mengumumkan dan memberikan hadiah kepada pemenang untuk bulan Mac dan pemenang hadiah utama keseluruhan kempen. Keutamaan kami adalah memastikan bahawa pelanggan kami yang telah menyokong kami sepanjang masa berasa berpuas hati dan gembira. Saya mewakili Syarikat Al-Ikhsan, mengucapkan jutaan terima kasih atas sokongan yang teguh selama 30 tahun penubuhan dan tahniah."

Pemenang utama bernilai RM50,00 ke Olimpik Paris 7 hari 6 Malam, Moh Muazzin Bin Rosely

Tidak diragukan lagi, kehadiran Al-Ikhsan selama 30 tahun di Malaysia, sedar atau tidak, telah mempengaruhi lebih ramai peminat sukan untuk kekal aktif dengan Al-Ikhsan Sports, yang dikenali sebagai pusat runcit sukan berkualiti menawarkan harga yang berpatutan dari pelbagai jenama antarabangsa termasuk jenama dalam (in-house brand) seperti AL dan ALX.

Saturday 11 May 2024

Guardian #IYKYK Beauty Cecah 76 Jenama Trending Dengan Tawaran Esklusif Untuk Pelanggan

Kuala Lumpur, 3 Mei 2024: Guardian Malaysia dengan bangganya mengumumkan pelebaran besar-besaran kategori ikoniknya, #IYKYK Beauty, melalui penambahan 34 jenama kecantikan dan kesejahteraan yang membentuk trend baharu di seluruh stornya, menawarkan secara keseluruhannya 76 jenama.



Pelebaran ini memperkukuhkan lagi komitmen Guardian untuk menawarkan produk kecantikan terkini kepada para pelanggannya, menyediakan mereka pilihan jenama terkini yang sukar ditandingi dan sangat diidamkan, yang telah melanda dunia dalam talian, mengaut jualan yang besar dan menjadi buah mulut warga industri.

Anna Hull, Pengarah Komersial di Guardian Malaysia, menyatakan keterujaan beliau tentang perkembangan tersebut, “Melalui kategori #IYKYK Beauty, kami telah menempatkan diri kami sebagai peneraju dalam mempamerkan trend-trend kecantikan yang baharu muncul di Malaysia. Menerusi kerjasama dengan platform media sosial dan pencipta kandungan, kami telah berjaya menyusun sebuah koleksi jenama sensasi yang telah menarik perhatian peminat-peminat kecantikan dalam talian di seluruh negara.”

Sejak pembentukannya pada Januari 2024, kategori #IYKYK Beauty telah meraih kejayaan yang luar biasa, mencerminkan permintaan yang semakin meningkat untuk produk-produk kecantikan yang inovatif dan membentuk trend.

Anna menjelaskan, “Sambutan memberangsangkan terhadap kategori #IYKYK Beauty menggariskan kepercayaan kami terhadap kepentingan menjadikan jenama-jenama dalam talian yang sensasi ini mudah diakses oleh pelanggan kami, di dalam talian mahupun di stor fizikal.

Kategori #IYKYK Beauty direka untuk menonjolkan jenama yang telah menambat hati warga dalam talian, yang hangat diperbincangkan di platform seperti Instagram dan TikTok. Dengan membawa masuk jenama-jenama ini ke dalam stor guardian di seluruh negara, syarikat itu menyasarkan untuk menyediakan pelanggan akses langsung kepada produk yang telah menguasai perbualan di dalam talian itu.

Pelebaran itu merangkumi enam bahagian berbeza dalam kategori #IYKYK Beauty:

Salah satu jenama yang ada di Guardian #IYKYK 

1. Trending Beauty

2. Clean Beauty

3. Gentle To Skin

4. MY Beauty

5. Glass Skin

6. Glowing Inside Out


Dalam ruangan Clean Beauty, guardian kini menawarkan 13 jenama, manakala 14 jenama akan tersedia dalam segmen Gentle To Skin. Selain itu, enam jenama baru akan ditampilkan dalam kategori Trending Beauty, bersama enam jenama untuk Glass Skin dan 14 jenama untuk Glowing Inside Out. Di samping itu, 12 jenama baharu buatan Malaysia akan melengkapkan 11 jenama yang sedia ada.

Anna menegaskan komitmen guardian untuk kekal di hadapan dalam trend kecantikan global dan memastikan bahawa pelanggan mendapat akses kepada inovasi terkini pada harga yang kompetitif.

“Guardian kini menjadi destinasi utama anda untuk semua barangan yang mewarnai ruangan penjagaan kecantikan. Kategori #IYKYK Beauty akan dikemaskini secara kerap dengan jenama-jenama yang baharu diperkenalkan tepat pada masanya, memastikan pelanggan sentiasa mendapat trend kecantikan dalam talian terkini. Dan inilah yang kami lakukan selama ini,” jelas Anna.

Tambahan pula, House of Creators Guardian, yang bertujuan untuk melibatkan, mendidik dan memperkasakan pencipta kandungan di Malaysia tentang hal-hal terhangat dan terkini selain mempertingkatkan kemahiran mereka, telah menghasilkan kemajuan yang besar dengan lebih 80 pencipta kandungan digital kini dilatih untuk mencipta kandungan yang lebih baik dan lebih berkesan. Kelas House of Creators yang terbaharu telah melatih 40 Pencipta Kandungan tentang cara menghasilkan cerita yang hebat dengan bantuan jenama-jenama #IYKYK Beauty Cuura dan BBIA.

“Melalui usaha ini, kami juga dapat menghasilkan ekosistem kandungan media sosial yang dinamik dan membina generasi pencipta kandungan Kesihatan dan Kecantikan yang seterusnya,” kata Anna.

“Kami sangat teruja untuk memperkenalkan jenama-jenama baharu ini, yang dijangka bakal mencetuskan keterujaan di kalangan peminat kecantikan di seluruh negara. Selain itu, kami berhasrat untuk berkhidmat sebagai pentas untuk jenama kecantikan Malaysia yang telah mencapai kejayaan yang signifikan di dunia dalam talian,” tambah beliau.

Pelanggan boleh meneroka ruangan #IYKYK Beauty di stor fizikal dan di dalam talian menerusi laman web dan aplikasi guardian. Bahagian ini akan menawarkan banyak maklumat, termasuk video Tip-Tip dan Trend Kecantikan, ciri-ciri jenama, butiran produk, tawaran istimewa, dan banyak lagi, semuanya disesuaikan untuk menyerlahkan jenama #IYKYK Beauty yang ditawarkan.

Guardian kekal teguh dengan komitmennya untuk menyediakan produk kesihatan dan kecantikan terunggul kepada pelanggan pada nilai terbaik, memastikan orang ramai dapat menikmati trend kecantikan terkini dengan yakin dan mudah.

Jom tonton pelancaran Guardian #IYKYK yang meriah di IOI City Mall, Putrajaya:
  

Untuk maklumat lanjut, sila lawati laman web guardian atau muat turun aplikasi guardian.

Thursday 2 May 2024

Guardian Perkenal Rangkaian Produk Penjagaan Lestari Eco-Garden Guardian Pertama!

Sempena Hari Bumi 2024, Guardian dengan bangganya memperkenalkan Eco-Garden Guardian, rangkaian penjagaan diri lestari pertama mereka.

Pelancaran Produk Lestari Eco-Garden Guardian

Eco-Garden Guardian dibuat daripada bahan organik yang diperakui dan minyak kelapa sawit mass-balance yang mampan, serta dibotolkan menggunakan bahan boleh dikitar semula. Rangkaian ini mengusung konsep #DoubleTheNatural, menjanjikan manfaat dua kali ganda alam semulajadi untuk menyembuh dan memulihkan di setiap rumah.

Anna Ng, Pengarah Pemasaran Guardian Malaysia berkata, "Rangkaian Eco-Garden kami membawa pengalaman penyembuhan alam semulajadi, memberikan pengalaman pembersihan yang menenangkan pada harga yang terjangkau. Dirumus dengan baik dari kebaikan alam, rangkaian ini menjadikan bilik mandi anda seperti oasis yang menghimpun ketenangan."

"Kami tahu pelanggan kami menginginkan produk yang asli dan bersih, dibuat dengan bahan yang tidak membahayakan alam sekitar. Eco-Garden Guardian memenuhi keperluan ini dengan harga yang bersahabat, membantah mitos bahawa produk lestari itu mahal."

Rangkaian produk mencakup tujuh rangkaian yang beragam, seperti Pelembap Ultra, Kawalan Rambut Gugur, Membaiki dan Menguatkan, Lembut dan Licin, Anti-Kelemumur, Pembersihan Mendalam, dan Menenangkan. Setiap rangkaian menawarkan manfaat luar biasa dari bahan semula jadi seperti Macadamia & Shea Butter, Camellia & Argan, dan Avokado & Buah Zaitun.

Antara produk Eco-Garden Guardian

Produk Eco-Garden Guardian, termasuk Syampu, Perapi, Minyak Rambut, Krim Mandian Badan, Krim Tangan, Losyen, dan Rawatan Badan, boleh didapati di semua stor Guardian serta dalam talian.

Pada majlis pelancaran di The Nursery, Taman Tugu, Kuala Lumpur juga, wartawan dan pempengaruh media sosial bekerjasama dengan Precious Plastics untuk mengitar semula penutup botol mereka, menyokong usaha kelestarian yang diteruskan oleh Guardian.

Produk Lestari Eco-Garden Guardian ini sudah boleh didapati di stor fizikal dan atas talian Guardian Malaysia.



Facebook: @guardianmy
Instagram: @guardianmy
YouTube: @guardian MY
Telegram: @guardianMY

#guardianMYApp
#guardianMy

Wednesday 27 March 2024

EXPERIENCE THE JOYS OF RAYA TOGETHERNESS WITH GUARDIAN

Kuala Lumpur, 21 March 2024: This Hari Raya, immerse yourself in the warmth of family togetherness with the support of guardian.


"Hari Raya is a time for families to strengthen bonds and cherish relationships with loved ones, both near and far, regardless of age, gender, or circumstances. guardian has always stood by you during these celebrations, ensuring you have everything you need to lead a healthy and beautiful life," said Priscilla Wu, Managing Director of guardian Malaysia.

Speaking at the launch of guardian's 'Raya Untuk Semua' campaign at TRX Kuala Lumpur, Priscilla added:

"As the title of our Raya campaign suggests, guardian celebrates Raya inclusively, as a brand for everyone - from the young to the old, through different generations. Our curated products and services are designed to ensure everyone can enjoy the festivities feeling and looking their best."

"guardian is a brand that fosters family togetherness, playing an integral role in our customers' lives with a wide range of products offered at great value," Priscilla emphasized.

In conjunction with guardian's 'Raya Untuk Semua' campaign, a Raya music video has been launched on YouTube. This year's video, a sequel to last year's, reiterates the importance of strong family ties and values during significant occasions like Hari Raya. Reprising their roles in the video, the main cast comprises of Sham Visa and Amy Mastura as the father and mother; and their 4 lovely daughters played by Dr Amanda Elli, Puteri Shazwani Megat Ahmad Shahriman, Yasmin Khalid and Afeefa Ooi. The catchy song with joget vibes will also be aired on Era FM from the 1st to 12th April.

The video showcases how guardian contributes to the family's journey towards a healthy and beautiful life, spanning across generations from grandparents to grandchildren.


As Ramadan encourages self-reflection, self-improvement, and empathy towards the less fortunate, members of the media, influencers, and guests at the launch were invited to pick up Raya presents at the guardian store at TRX for 100 children from Pertubuhan Kebajikan Dan Perlindungan Nur Qaseh Malaysia, comprising 50 girls and 50 boys, with a total contribution amounting to RM10,000.



Additionally, ‘Pulut Kuning Zarina’ was distributed as gifts to launch guests. Zarina Zainuddin, a mother and entrepreneur, was recognized as one of guardian's outstanding International Women's Day personalities. Despite personal challenges, Zarina balances her entrepreneurial pursuits with the responsibilities of motherhood to her autistic sons with grace.

To celebrate guardian's 'Raya Untuk Semua' campaign, a substantial range of offers has been curated with savings of up to 50% including 60% discount on all Hair Color and all Beauty Mask & Lip Balm for purchase of a 2nd item.

guardian raya promo 2024 TRX

Moreover, attractive Gift With Purchases are available at guardian stores during this Raya promotion period, which starts from 21 March 2024, such as:

· Free Puffy Beauty Pouch with purchase of RM180 and above in a single receipt for any beauty products including Skin Care, Derma Skin Care, Cosmetics, Beauty Accessories and Fragrances.

· Free Quby Stainless Steel Lunch Box with Thermal bag with purchase of RM120 and above in a single receipt for Hair Care, Bath Care, Oral Care, Deodorant, Shaving, Feminine Care and Baby Toiletries

· Free Foldable Trolley with purchase of RM188 and above in a single receipt for all Health Care products, GMS & Food and Confectionary

· Free guardian Raya Packets (8pcs) with purchase of RM68 and above in a single receipt while stocks last

· Free RM5 coupon with every purchase over RM68 in a single receipt

Priscilla concluded:

"We are thrilled to celebrate Raya with you and your family, with everyone, in fact. Remember, guardian is for everyone. Regardless of who you are, your needs, age, or gender, guardian is a brand that caters to all your health and beauty needs, bringing families together. We will always be here for you."


Facebook: @guardianmy

Instagram: @guardianmy

YouTube: @guardian MY

Telegram: @guardianMY

#guardianMYApp

#guardianMy


Tuesday 12 March 2024

GUARDIAN ‘MENGINSPIRASI KETERANGKUMAN’ BERSAMA ANDA DAN ORANG TERSAYANG DI HARI WANITA SEDUNIA 2024

Tema Hari Wanita Sedunia (IWD) tahun ini, ‘Inspirasikan Keterangkuman’ amat dekat dihati guardian apabila kami meraikan pelbagai sumbangan dan kejayaan wanita di seluruh negara.


Priscilla Wu, Pengarah Pengurusan guardian Malaysia, menekankan, “Di guardian, kepelbagaian dan pemerkasaan adalah teras nilai kami. Kami percaya dalam membina persekitaran yang inklusif di mana wanita diberi kuasa untuk memimpin dan menyumbang kepada kejayaan kami di setiap peringkat.”


Tambah beliau, “Tahun ini, sambutan kami diperluaskan bagi meraikan bukan sahaja wanita, malah golongan lelaki yang banyak menyokong dan membantu mereka. Di guardian, kami ingin meraikannya bersama anda dan orang tersayang termasuk lelaki dalam hidup anda yang telah membantu anda mencapai kejayaan yang anda kecapi atau membantu anda mengatasi cabaran yang anda hadapi.

“Sama ada anda membeli-belah untuk diri sendiri atau wanita istimewa dalam hidup anda - ibu, kakak, penjaga, atau saudara mara - guardian ada tawaran istimewa untuk semua.”

Sebagai sebahagian daripada komitmen kami untuk menginspirasikan keterangkuman, guardian Malaysia menampilkan enam kisah pendek istimewa di TikTok, menampilkan individu luar biasa yang telah berjaya mengharungi pelbagai cabaran dan penderitaan:

Rocyie Wong - Pejuang Psoriasis: Meningkatkan kesedaran tentang penyakit psoriasis dan memberi inspirasi kepada orang ramai.

Dr. Aiesha Asmadi - Doktor Perubatan, Atlet Profesional dan Pejuang Kecergasan: Pemandiri kanser dua kali yang berdedikasi untuk menyuntik semangat kepada orang lain.

Anissa Jailani - Guru Bahasa Isyarat: Memecah stereotaip dan menggalakkan keterangkuman melalui pendidikan


Ashyy Edwards - Pempengaruh Kecantikan Plus Size: Mempromosikan positiviti badan dan sayangi diri.

Zarina Zainuddin - Ibu dan Usahawan: Mengimbangi tanggungjawab sebagai ibu kepada anak lelaki autisme dan keusahawanan dengan penuh keanggunan.

Jared Lee - Pembuat Filem YouTube: Pemandiri kanser dengan isteri sebagai penyokong kuatnya.


Jangan lupa menyaksikan kisah-kisah aspirasi dan kejayaan yang menginspirasikan ini!

Di samping itu, guardian Malaysia menawarkan pelbagai promosi istimewa pada bulan Mac ini, termasuk diskaun seluruh stor untuk produk kesihatan dan kecantikan. Sama ada anda membeli-belah untuk diri sendiri atau meraikan wanita hebat di sisi anda, guardian menawarkan sesuatu untuk semua orang.

Berkunjunglah ke stor guardian berdekatan anda sekarang untuk menikmati tawaran menakjubkan ini. Sertai kami dalam meraikan anda dan orang tersayang dan pencapaian mereka yang mengagumkan di Hari Wanita Sedunia ini!


Facebook: @Guardianmy
Instagram: @Guardianmy
YouTube: @Guardian MY
Telegram: @GuardianMY

#GuardianMYApp
#guardianMy

Malaysia International Machinery Fair (MIMF) yang ke 35 Tawar 5 Tema Baharu Teknologi Tinggi

Kuala Lumpur, 11 Mac 2024 - Pra pelancaran Malaysia International Machinery Fair (MIMF) yang ke-35 telah berlangsung di bangunan Malaysia International Trade and Exhibition Centre (MITEC) dengan kehadiran beberapa persatuan perniagaan di Malaysia. MIMF yang ke-35 akan berlangsung secara rasminya di MITEC selama dua hari bermula 11hb hingga 12hb Julai 2024.



5 Teknologi Tinggi Baharu

MIMF yang ke-35 ini membawa sesuatu yang baharu berbanding tahun-tahun sebelumnya dengan memperkenalkan 5 Teknologi Tinggi Baharu yang bakal memberi transformasi terhadap perniagaan pengunjung yang berminat. 5 teknologi itu ialah:

1) New Energy - Teknologi Baharu
2) New Technique - Teknik Baharu
3) New Economy Market - Pasaran Ekonomi Baharu
4) New Material - Material Baharu
5) New Product - Produk Baharu

5 Kategori Khusus

Menariknya MIMF ini memudahkan pengunjung datang dengan menyediakan 5 kategori khusus dari Malaysia sendiri  mengikut keperluan perniagaan iaitu:

1) Smart Tech 

Teknologi pintar yang turut memperkenalkan teknologi kecerdasan buatan (AI) dalam mesin operasi seperti mesin pembuatan, mesin pembungkusan, mesin penimbang dan sebagainya.

2) My - Bakery

Segala kelengkapan mesin bakeri turut dipamerkan disini. Ini termasuklah kelengkapan mesin penyimpanan, bancuhan, penyahidrat, mesin kisar dan lain-lain.

3) LED-LIGHT Malaysia

Kategori ini menampilkan pameran LED pelbagai terdiri daripada papan muka LED, fasad LED, peralatan fotografi dan banyak lain. 

4) My - Pack Pro

Pameran berdasarkan pembungkusan pelbagai sebagai contoh mesin pembungkus, pembuatan label, pemotongan dan lain-lain.

5) My - Plas

Pameran berasaskan plastik, acuan dan alat pembentukkan acuan dan bungkusan. 

Pempamer Malaysia dan Antarabangsa

MIMF yang berskala besar ini tidak lengkap dengan kehadiran pengunjung dan pempamer dalam negara dan antarabangsa. Sebanyak 78% pempamer profesional dari luar negara seperti China, Hong Kong, Taiwan, Thailand dan banyak lagi negara akan menyertai MIMF kali ini. Selebih 28%  pula terdiri dari pempamer dalam negara kita yang dibawa oleh persatuan perniagaan yang ada di Malaysia.

Kenapa ahli perniagaan perlu datang ke pameran MIMF ini?

1) Jangkaan sebanyak 7000+ pengunjung perniagaan professional yang akan menghadiri MIMF ke 35
2) Penyertaan daripada 100 Dewan Perniagaan Malaysia - China
3) Mendapat sokongan kerajaan Malaysia
4) Memperluaskan hubungan jaringan perniagaan
5) Informasi meluas, baharu dan tepat disampaikan untuk pengunjung

MIMF dianjurkan dan disokong oleh Dewan Perniagaan Malaysia yang berprestij.

MIMF dianjurkan oleh Malaysia China International Trade Link Association (MACITA) dengan sokongan oleh Malaysia External Trade Development Corporation (MATRADE), Federation of Malaysia Business Associations, Dewan Perniagaan Usahawan Malaysia (DPUM), Malaysia Promas International Business Society (PROMAS) dan banyak lagi.

Presiden PROMAS, Dari’ Chong Chong Tik yang juga mengetuai penganjuran MIMF yang ke-35.

Orang ramai terutamanya ahli perniagaan adalah sangat digalakkan untuk menghadiri MIMF ini untuk mendapatkan mesin atau peralatan perniagaan yang berbaloi untuk meningkatkan produktiviti perniagaan. 

Malaysia International Machinery Fair (MIMF) yang ke-35 akan berlangsung seperti di bawah:

Lokasi: Hall 1, 2, 3, 4, 5 and 6, MITEC
Masa dan Tarikh: 11 (11am-6pm)  & 12 (9am-4pm) Julai 2024