Saturday, 18 May 2024

Pencuci Mulut AEON "Sucree Amor" Kini Boleh Didapati di Semua Pasaraya AEON dan Dijamin Halal.

16 Mei 2024, Kuala Lumpur - AEON Malaysia dengan bangganya melancarkan pencuci mulut "Sucree Amor" secara rasmi di MidValley Mega Mall dengan kehadiran para media dan tetamu undangan. 

Antara variasi Sucree Amor.

Pelancaran ini dirasmikan oleh Azidah Alimuddin, Ketua AEON Delicatessen & AEON Food Malaysia dengan persembahan silap mata yang menarik di ruangan Delicatessen. Majlis ini juga turut menampilkan beberapa variasi pelbagai jenis Sucree Amor yang sudah boleh didapati di AEON.

Azidah Alimuddin, Ketua AEON Delicatessen & AEON Food Malaysia ketika perasmian.

Menurut Azidah, Sucree Amor yang berasal daripada perkataan Perancis menggambarkan pencuci mulut dengan cara yang terbaik, iaitu "the endearment of sweetness" atau dalam bahasa melayu "kemanisan yang penuh kasih sayang". AEON memilih untuk menggunakan nama ini kerana mereka menggunakan teknik dan bahan berkualiti tinggi  untuk mencipta pelbagai jenis hidangan manis yang indah untuk pelanggannya.

Selain itu, pencuci mulut Sucree Amor tampil dengan rupa yang menakjubkan dan kombinasi rasa dan tekstur yang sempurna. Sucree Amor juga menawarkan pelbagai jenis macaron, kek potong yang lembut, puding krim, dan banyak lagi. Kategori lengkap bagi pencuci mulut di bawah Sucree Amor ialah:

1) Japanese Dessert
2) Cakes










3) Pudding
4) Macaron








5) Mochi









6) Brownies
7) Jelly
8) Waffle









9) Pancake

Setiap kategori pula mempuyai pelbagai variasi yang boleh menambat pelbagai citarasa pelanggan yang datang.

Tag atau stiker Sucree Amor bewarna hijau zamrud utama melambangkan harmonisasi kualiti mewah dan citarasa yang dimiliki dalam pelbagai pencuci mulut AEON manakala yang bewarna kuing melambangkan pilihan orang ramai namun masih dengan kualiti dan rasa yang tinggi. Paling penting, harga yang ditawarkan untuk Sucree Amor semuanya berpatutan dan mampu milik.

Bahagian Sucree Amor di AEON Delicatessen MidValley Mega Mall.

Kini Sucree Amor boleh didapatkan di semua pasaraya AEON  di seluruh Malaysia dan diyakini halal. Jom!

Friday, 17 May 2024

AL-IKHSAN SPORTS MENGUMUMKAN PEMENANG PERADUAN ‘THE ULTIMATE SPORTS EXPERIENCE – SPEND AND WIN’

Kuala Lumpur, 16 Mei 2024 – Bersempena ulang tahun Al-Ikhsan Sports Sdn. Bhd. yang ke-30, Syarikat telah melancarkan peraduan ‘ The Ultimate Sports Experience - Spend & Win’ yang telah berlangsung sejak Julai 2023 sehingga Mac 2024. Hampir RM 1juta nilai hadiah yang ditawarkan, antaranya adalah telefon bimbit, perkakas rumah dan baucer tunai.

Pemenang Al-Ikhsan The Ultimate Sports Experience, Spend and Win

Berikut adalah senarai nama 10 pemenang:

1

Mohd Muazzin bin Rosely

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama tujuh (7) hari enam (6) malam di Paris.

·     Dua (2) tiket Majlis Pembukaan Suka Olimpik 2024.

Bernilai RM 50,000

2

Muhammad Adzim Imran bin Razali

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama lima (hari) empat (4) malam di Jerman.

·     Dua (2) tiket perlawanan akhir bola UEFA EURO 2024.

Bernilai RM 40,000

3

Tan Yee Sing

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama lima (5) hari empat (4) malam di Jerman.

·     Dua (2) tiket perlawanan kelayakan UEFA EURO 2024.

Bernilai RM 35,000.

4

Wan Muhammad Izha bin Wan Shamsorlallah Said

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama empat (4) hari tiga (3) malam di Stadium Anfield.

·     Dua (2) tiket perlawanan EPL.

Bernilai RM 25,000

5

Mohammad Yusof bin Mohammad

·     Tiket penerbangan dan penginapan selama tiga (3) hari dua (2) malam di Sinagpore.

·     Dua (2) tiket Formula One Grand Prix.

Bernilai RM 12,500

6

Mohamad Lutfi bin S H Dial Sebri

·     Pengalaman Perlumbaan di Litar Antrabangsa Sepang.

 

Bernilai RM 10,000

7

Mohamad Hazim Bin Mohd Noor Shaharuddin

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

8

Nur Muhammad Akmal Bin Roslan

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

9

Mohammad Faizal Bin Mat Isa

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

10

Siti Nurnida

·     Baucer Tunai

Bernilai RM 7,500

 

Menurut kenyataan Encik Farouk Abdul Khalid, Ketua Pegawai Sumber Manusia Al-Ikhsan, "Kami sangat gembira untuk mengumumkan dan memberikan hadiah kepada pemenang untuk bulan Mac dan pemenang hadiah utama keseluruhan kempen. Keutamaan kami adalah memastikan bahawa pelanggan kami yang telah menyokong kami sepanjang masa berasa berpuas hati dan gembira. Saya mewakili Syarikat Al-Ikhsan, mengucapkan jutaan terima kasih atas sokongan yang teguh selama 30 tahun penubuhan dan tahniah."

Pemenang utama bernilai RM50,00 ke Olimpik Paris 7 hari 6 Malam, Moh Muazzin Bin Rosely

Tidak diragukan lagi, kehadiran Al-Ikhsan selama 30 tahun di Malaysia, sedar atau tidak, telah mempengaruhi lebih ramai peminat sukan untuk kekal aktif dengan Al-Ikhsan Sports, yang dikenali sebagai pusat runcit sukan berkualiti menawarkan harga yang berpatutan dari pelbagai jenama antarabangsa termasuk jenama dalam (in-house brand) seperti AL dan ALX.

Saturday, 11 May 2024

Guardian #IYKYK Beauty Cecah 76 Jenama Trending Dengan Tawaran Esklusif Untuk Pelanggan

Kuala Lumpur, 3 Mei 2024: Guardian Malaysia dengan bangganya mengumumkan pelebaran besar-besaran kategori ikoniknya, #IYKYK Beauty, melalui penambahan 34 jenama kecantikan dan kesejahteraan yang membentuk trend baharu di seluruh stornya, menawarkan secara keseluruhannya 76 jenama.



Pelebaran ini memperkukuhkan lagi komitmen Guardian untuk menawarkan produk kecantikan terkini kepada para pelanggannya, menyediakan mereka pilihan jenama terkini yang sukar ditandingi dan sangat diidamkan, yang telah melanda dunia dalam talian, mengaut jualan yang besar dan menjadi buah mulut warga industri.

Anna Hull, Pengarah Komersial di Guardian Malaysia, menyatakan keterujaan beliau tentang perkembangan tersebut, “Melalui kategori #IYKYK Beauty, kami telah menempatkan diri kami sebagai peneraju dalam mempamerkan trend-trend kecantikan yang baharu muncul di Malaysia. Menerusi kerjasama dengan platform media sosial dan pencipta kandungan, kami telah berjaya menyusun sebuah koleksi jenama sensasi yang telah menarik perhatian peminat-peminat kecantikan dalam talian di seluruh negara.”

Sejak pembentukannya pada Januari 2024, kategori #IYKYK Beauty telah meraih kejayaan yang luar biasa, mencerminkan permintaan yang semakin meningkat untuk produk-produk kecantikan yang inovatif dan membentuk trend.

Anna menjelaskan, “Sambutan memberangsangkan terhadap kategori #IYKYK Beauty menggariskan kepercayaan kami terhadap kepentingan menjadikan jenama-jenama dalam talian yang sensasi ini mudah diakses oleh pelanggan kami, di dalam talian mahupun di stor fizikal.

Kategori #IYKYK Beauty direka untuk menonjolkan jenama yang telah menambat hati warga dalam talian, yang hangat diperbincangkan di platform seperti Instagram dan TikTok. Dengan membawa masuk jenama-jenama ini ke dalam stor guardian di seluruh negara, syarikat itu menyasarkan untuk menyediakan pelanggan akses langsung kepada produk yang telah menguasai perbualan di dalam talian itu.

Pelebaran itu merangkumi enam bahagian berbeza dalam kategori #IYKYK Beauty:

Salah satu jenama yang ada di Guardian #IYKYK 

1. Trending Beauty

2. Clean Beauty

3. Gentle To Skin

4. MY Beauty

5. Glass Skin

6. Glowing Inside Out


Dalam ruangan Clean Beauty, guardian kini menawarkan 13 jenama, manakala 14 jenama akan tersedia dalam segmen Gentle To Skin. Selain itu, enam jenama baru akan ditampilkan dalam kategori Trending Beauty, bersama enam jenama untuk Glass Skin dan 14 jenama untuk Glowing Inside Out. Di samping itu, 12 jenama baharu buatan Malaysia akan melengkapkan 11 jenama yang sedia ada.

Anna menegaskan komitmen guardian untuk kekal di hadapan dalam trend kecantikan global dan memastikan bahawa pelanggan mendapat akses kepada inovasi terkini pada harga yang kompetitif.

“Guardian kini menjadi destinasi utama anda untuk semua barangan yang mewarnai ruangan penjagaan kecantikan. Kategori #IYKYK Beauty akan dikemaskini secara kerap dengan jenama-jenama yang baharu diperkenalkan tepat pada masanya, memastikan pelanggan sentiasa mendapat trend kecantikan dalam talian terkini. Dan inilah yang kami lakukan selama ini,” jelas Anna.

Tambahan pula, House of Creators Guardian, yang bertujuan untuk melibatkan, mendidik dan memperkasakan pencipta kandungan di Malaysia tentang hal-hal terhangat dan terkini selain mempertingkatkan kemahiran mereka, telah menghasilkan kemajuan yang besar dengan lebih 80 pencipta kandungan digital kini dilatih untuk mencipta kandungan yang lebih baik dan lebih berkesan. Kelas House of Creators yang terbaharu telah melatih 40 Pencipta Kandungan tentang cara menghasilkan cerita yang hebat dengan bantuan jenama-jenama #IYKYK Beauty Cuura dan BBIA.

“Melalui usaha ini, kami juga dapat menghasilkan ekosistem kandungan media sosial yang dinamik dan membina generasi pencipta kandungan Kesihatan dan Kecantikan yang seterusnya,” kata Anna.

“Kami sangat teruja untuk memperkenalkan jenama-jenama baharu ini, yang dijangka bakal mencetuskan keterujaan di kalangan peminat kecantikan di seluruh negara. Selain itu, kami berhasrat untuk berkhidmat sebagai pentas untuk jenama kecantikan Malaysia yang telah mencapai kejayaan yang signifikan di dunia dalam talian,” tambah beliau.

Pelanggan boleh meneroka ruangan #IYKYK Beauty di stor fizikal dan di dalam talian menerusi laman web dan aplikasi guardian. Bahagian ini akan menawarkan banyak maklumat, termasuk video Tip-Tip dan Trend Kecantikan, ciri-ciri jenama, butiran produk, tawaran istimewa, dan banyak lagi, semuanya disesuaikan untuk menyerlahkan jenama #IYKYK Beauty yang ditawarkan.

Guardian kekal teguh dengan komitmennya untuk menyediakan produk kesihatan dan kecantikan terunggul kepada pelanggan pada nilai terbaik, memastikan orang ramai dapat menikmati trend kecantikan terkini dengan yakin dan mudah.

Jom tonton pelancaran Guardian #IYKYK yang meriah di IOI City Mall, Putrajaya:
  

Untuk maklumat lanjut, sila lawati laman web guardian atau muat turun aplikasi guardian.

Thursday, 2 May 2024

Guardian Perkenal Rangkaian Produk Penjagaan Lestari Eco-Garden Guardian Pertama!

Sempena Hari Bumi 2024, Guardian dengan bangganya memperkenalkan Eco-Garden Guardian, rangkaian penjagaan diri lestari pertama mereka.

Pelancaran Produk Lestari Eco-Garden Guardian

Eco-Garden Guardian dibuat daripada bahan organik yang diperakui dan minyak kelapa sawit mass-balance yang mampan, serta dibotolkan menggunakan bahan boleh dikitar semula. Rangkaian ini mengusung konsep #DoubleTheNatural, menjanjikan manfaat dua kali ganda alam semulajadi untuk menyembuh dan memulihkan di setiap rumah.

Anna Ng, Pengarah Pemasaran Guardian Malaysia berkata, "Rangkaian Eco-Garden kami membawa pengalaman penyembuhan alam semulajadi, memberikan pengalaman pembersihan yang menenangkan pada harga yang terjangkau. Dirumus dengan baik dari kebaikan alam, rangkaian ini menjadikan bilik mandi anda seperti oasis yang menghimpun ketenangan."

"Kami tahu pelanggan kami menginginkan produk yang asli dan bersih, dibuat dengan bahan yang tidak membahayakan alam sekitar. Eco-Garden Guardian memenuhi keperluan ini dengan harga yang bersahabat, membantah mitos bahawa produk lestari itu mahal."

Rangkaian produk mencakup tujuh rangkaian yang beragam, seperti Pelembap Ultra, Kawalan Rambut Gugur, Membaiki dan Menguatkan, Lembut dan Licin, Anti-Kelemumur, Pembersihan Mendalam, dan Menenangkan. Setiap rangkaian menawarkan manfaat luar biasa dari bahan semula jadi seperti Macadamia & Shea Butter, Camellia & Argan, dan Avokado & Buah Zaitun.

Antara produk Eco-Garden Guardian

Produk Eco-Garden Guardian, termasuk Syampu, Perapi, Minyak Rambut, Krim Mandian Badan, Krim Tangan, Losyen, dan Rawatan Badan, boleh didapati di semua stor Guardian serta dalam talian.

Pada majlis pelancaran di The Nursery, Taman Tugu, Kuala Lumpur juga, wartawan dan pempengaruh media sosial bekerjasama dengan Precious Plastics untuk mengitar semula penutup botol mereka, menyokong usaha kelestarian yang diteruskan oleh Guardian.

Produk Lestari Eco-Garden Guardian ini sudah boleh didapati di stor fizikal dan atas talian Guardian Malaysia.



Facebook: @guardianmy
Instagram: @guardianmy
YouTube: @guardian MY
Telegram: @guardianMY

#guardianMYApp
#guardianMy