Thursday 14 September 2017

Jadi Model Butik Ustazah

Salam manusia semuanya~

Memandangkan tengah gembira lepas habis stress dan sedang menikmati mi kari daging depan laptop, saya nak kongsikan gambar Jubah daripada Butik Ustazah. Sebelum kepada gambar, Butik Ustazah ni boleh dijumpai di Jalan TAR dan Seksyen 7 Shah Alam. Dua-dua tempat butik terkenal. In Sha Allah mungkin ada kat Bangi Sentral yo~

Mari lihat gambar dibawah:





Pergh, macam lebar kan? Nak tau, ni sebenarnya saiz S. Saya memang pakai saiz S tapi cutting ni besar, tapi tangan dia still S jugak. Sangat sesuai untuk orang yang tak suka pakai baju nampak bentuk badan. Sekarang ni kat pasaran memang ada jubah yang ikut saiz badan, jadi ni pilihan yang tak nampak bentuk badan. Haha rumit benar ye saya terangkan.

Kenapa saya suka nak mampus jubah ni? Dan kenapa saya boleh kata begini?

SATU saya dah memang pakai, haha. Memang dapat tau rasa dia semua~

Review saya:

- Tak tembus
- Tak panas
- Rasa ringan
- Tak nampak bentuk badan
- Design cun dengan orang muda tua tengah-tengah nak tua
- Warna banyak pilihan (lagi byk tapi hari tu shoot 5 je, hehe)
- Bapak dia banyak saiz doooooo
- Warna dia bapak cantik, dan menarik, tertarik kau memang da bomb!
- Harga kira tak cekik darah dengan lebihan kain nak buat flowy flowy tu, wow kan?

Jadi lihat maklumat lebih pasal jubah ni:

  BUTIK USTAZAH EXCLUSIVE  
- MATERIAL (HEAVY CHIFFON)
- RM- 119/Pcs 
- SIZE (S, M, L, XL,XXL)
- Pm Kami Untuk DETAIL 

PM Butik Ustazah bukan saya tau. HAHAHA.. boleh rujuk kat FB rasmi mereka di Butik Ustazah FB

Saya kongsi bukan sebab dibayar tapi cantik sangat. Hahaha (sebab saya model dorang, lel). Jumpa lagi korang~

Tata~

No comments:

Post a Comment