Sunday 1 October 2017

Cari duit lebih? Goyang kaki dapat duit?

Assalammualaikum semua,

Dalam zaman ekonomi kita yang menurun dengan inflasi yang menaik kita nak tak nak kena cari duit lebih. Kerja lebih daripada satu. Betulkan? Selain berjimat cermat mesti nak cari duit lebih untuk kecemasan dan sebagainya kan?

Tapi boleh ke goyang kaki dapat duit? Eh boleh sangat-sangat. Beli mesin jahit, trrrrrrrrrrrrrrrr, jahit baju pegi jual. Pun bolehhhh. Goyang kaki apa. Haha.. TAPI dapat duit secara PASIF tu memang wujud ya! Oleh itu saya memperkenalkan andaaaaaaa....

Alhamdulillah saya dijemput untuk menghadiri Press Launch untuk platform yang agak lama tapi masih ramai yang tidak mengetahuinya iaitu:


"MSI SUMMIT - Multiple Sources of Income Virtual Summit 2017"

Pergh apa dia ni? Sebelum terus menerus entri ni. Suka saya ingatkan, Summit ni akan dikendalikan dalam bahasa inggeris. Jadi entri saya akan jadi rojak. Saya nak yakinkan anda untuk hadir sidang yang berbahasa inggeris ni untuk kepentingan anda jugak! 
Dianjurkan oleh Mastery Asia

Pertama di Malaysia iaitu secara Virtual sahaja tanpa perlu membayar
ratusan ringgit untuk datang ke seminar. TAK RUGI PUN!

MSI Summit ini akan dijalankan sepenuhnya secara virtual dan percuma pada waktu selepas bekerja. Jadi tiada alasan untuk anda untuk menyertai sidang ini secaa LIVE dimana pun jua asal mempunyai hubungan internet.

Oleh itu, saya kongsikan serba sedikit tentang MSI Summit yang akan berlangsung pada bulan November pada:


Untuk kepastian boleh lah layari http://msisummit.com/ untuk lebih penerangan dan pass percuma untuk akses kepada LIVE SUMMIT nanti ye!

Saya akan buat dua bahagian untuk ini. Bahagian kedua akan bersambung. Jadi mari saya ringkaskan apa benda nya ni okeh! (Bahagian 2 saya akan tekankan apa benda yang akan dikongsi pada hari tersebut ya)

MSI Summit Virtual ni mempunyai 15 orang PAKAR dalam bidang mereka secara nyata. Dorang bukan buat seminar ribu riban tapi cakap teori semata-mata. Bukan ye bukan. Mereka memang akan bercakap melalui pengalaman mereka sendiri dan memberitahu anda cara praktikal yang anda boleh buat!

Dalam ni akan cakap pasal hartanah, trading, bisnes kecil bisnes besar, modal kecil modal besar, forex, bagaimana mewujudkan kumpulan untuk sama-sama berjaya dan sebagainya. Kalau saya bagitau anda, yang paling muda hanya berusia 22 tahun tapi sudah layak untuk memberi ceramah? Ini betul ye, sebab beliau bukan budak yang hanya terikat pada sistem pendidikan acuan Malaysia tapi maju kehadapan. Sebelum saya berikan kesinambungan bahagian ke 2, boleh je ke pautan http://msisummit.com/ dahulu dapatkan idea okeh.

Jumpa di bahagian ke 2!

Saya harap perkongsian ini bermanfaat buat semua.

Terima kasih!

No comments:

Post a Comment