Friday 10 November 2017

PILIHAN TEMPAT KAHWIN? MANA NAK KAHWIN BEST? WEDDING.COM

Salam semuanya~

Blog ni disiarkan setelah terjumpa balik gambar yang hilang itu. Hahaha.. Jadi apa susah-susah ni? Nak kawin? Nak bina mahligai? Nak dari A-Z hari perkahwinan? Tadadada...

Wedding.Com merupakan penyelesaian anda. Kenapa kah bunyi macam iklan? Memang saya nak iklan pun. Haha.. Saya bertuah bila dipanggil oleh Cik Ryna iaitu Ketua Perunding Perkawhinan untuk melihat dan merasai salah satu vendor Wedding.Com

Jom kita mulakan!
Jemputan ke Wedding Perdana Expo! Ada artis, ada peraduan
dan gerai2 anak tempatan jugak!

Saya telah dijemput oleh Cik Ryna bersama blogger lain untuk ke penganjur Dewan Perdana Zafran untuk Wedding Perdana Expo! Kami di sana dapat melihat ruang Dewan serta merasai masakan yang disediakan oleh katering Mereka!

Ini merupakan ruangan mereka:

Dewan Perdana Zafran

Bila timbalan menteri rasmikan dewan anda, ini sudah serius okeh!

Ruangan Dewan Perdana Zafran dari satu sudut! Ada pentas yang boleh dibuat persembahan!


Sebelah kanan ialah Nana yang ajak saya pergi ke Wedding ni. Kiri ialah Cik Ryna kitaaa~







Pilihan katering yang disediakan pula:





Pelbagai jenis makanan untuk katering pakej dari Dewan Perdana Zafran. Ada lagi banyak menu pilhan menarik lagi!
Tapi kali ni kita cuba juadah ini dulu ya!


Keropok BIKAAAAAAA.. paling sedap. Yang peting tak masin. Haha.. Dan keropok ni pasti buatkan anda ketagih.
Saya tak tipu. memang terlebih hati makan keropok ni!

Acar~ acar ni belum digaul. Jadi anda boleh lihat campuran timun, bawag merah, cili, lobak merah,
nenas dan beberapa perisa gituuuu.. Saya suka makan ni sebab buatkan saya lagi berselera makan benda lain.
Acar ni rasa segar dan cukup rasa!




Nasi Basmathu Gred A original! Diimport khas ke Dewan Perdana Zafran! Gred A ni bila saya makan ada banyak beza.
Bila makan, anda tak akan rasa penuh sebab berat. Meskipun rasa lemak, tapi dia kurang kanji. Bagus untuk
diet dan bagus untuk makan banyak! Makan tambah banyak2 masih boleh rasa sedap nak makan! Tekstur nasi paling ringan saya pernah makan!!!!










Saya dgn Balqis qis~~

Perut kembong. Haha.. tp makanan dia jenis tak boleh
tolak. Cium bau confirm batal puasa terus. HAHA

SEBAB KENAPA PILIH ZAFRAN PERDANA:

- Ruang dalam bangunan yang sangat luas 
- PARKING senang!!!
- Aircond selesa
- Katering dalam pakej yang berbaloi dimana kuantiti selalunya dorang akan lebihkan daripada yang diminta 
- Katering yang PASTI sedap
- Ada pakej emcee in house yang sangat awesome!

Ini pula vendor lain yang terlibat:


























Sekian saja! Jika anda berminat, hanya hubungi Cik Ryna atau terus ke Wedding.com!

Tata~

No comments:

Post a Comment