Sunday 8 April 2018

Perfume Murah? Berkualiti? Pudore jadi pilihan anda

Assalammualaikum,

Selalu mesti cari perfume murah, perfume tahan lama, perfume halal semua kan? Mari sini saya sembang dengan korang.

Hasil tangkapan hari tu!

Jom jom jom saya kongsi dengan anda lebih #deep apa itu Pudore. Ini bukan auta sebab saya sendiri dengar dari mulut pengasas jenama ini iaitu Encik Raffiq Razak.

Apa Pudore?

Pudore ni minyak wangi. Tu je. Hahaha.

Asalnya bermula dengan jualan fesyen muslimah. Zaman-zaman Mira Filzah. Namun dorang dah tukar arah untuk jual INSPIRED PERFUME. Kenapa tak jual minyak harum formula sendiri. Haaa, sebabnya zaman kini suka cenggini. Kena lah ikut peralihan zaman. Kena bijak!

Pudore ambik sebijik nama original perfume ke inspired perfume, tak lah susah korang nak fikir nak beli apa. Contoh, ada nama satu perfume ni Pudore Bombshell. Cer teka cer teka apa perfume original dia?

Victoria Secret Bombshell lah! Mudah kan?

Jadi pengguna perfume yang ingin membeli haruman yang sama dengan yang original boleh sap sap sui cari dengan cepat di sini. Mereka kata boleh tahan dalam 8 jam. Ada yang sampai 14 jam! Kenapa tak 24 jam? Hangpa tak mandi kah dik oi. Heh heh. 

Ini pula inspirasi daripada Gucci Flora. Nama terkini dia pun Flora.
Dulu diberi nama Laura. 
Ini pula inspirasi Pacco Rabbane 1 Million. Nama dia bukan Laureen dah.
Nama dia ikut je 1 Million. Tak susah susah pilih weh!




Rangkaian minyak wangi Pudore

Ada 17 rangkaian minyak wangi inspirasi ni. Ini yang sempat saya hidu. Haaaa saya hidu angan-angan sorg tau! Sebelum saya syor, nak bagitau korang, saya ni jenis tak suka bau wangi wangi ni. Heh heh. Cepat pening, mabuk, silap-silap boleh muntah. 

Nasib hari tu tak muntah, hanya pening je. Hihi. DANNNN bagi orang yang sama spesies dengan saya, saya sangat-sangat syorkan ENERGISE, 1 MILLION, INVICTUS dan APPLE BLOSSOM. Empat ni saya hidu tak pening, agak ringan dan boleh pakai hari hari.

Bau dia macam ni -->

Energise = macam bau sabun. Tak kuat. Cinta hati! Saya suka bau sabun. Natural~
1 Milliom = sepupu sepapat bau Energise. Jenis tak kuat. Dia macam bau harum tapi dia tak cucuk hidung korang.
Invictus = sama macam 1 Million tapi tak tahu bau apa ni~
Apple Blossom = korang ambik epal hijau, korang potong. Hidu gitu. Tu lah bau dia. Haaa. Epal hijau yang macam masam manis tu bau dia. Pekat sikit dari baru epal hijau betul~

Hehe, 3 daripadanya dari rangkaian lelaki kecuali Apple Blossom. Tapi, apa ada hal? Saya tak kisah sebab dah bau tu yang sedap dan saya boleh tahan. Hehe. Unisex pun boleh lah!


Ada rangkaian lelaki dan wanita. Hanya 7 untuk lelaki dan 10 untuk wanita. Tapi kalau bau datin datin nak kuat aum aum boleh pilih La Vie Est Belle. Hehe. Ni bau semerbak ho. Blogger lain sembur kat hujung, saya yang pening kat belah sini!
Kalau suka gini, memang cun dengan korang.

Ini dia. Berapa banyak nama perfume yang anda kenal? Fakta: Semua nama original
diambil. Senang nak pilih~

Tadadadadada, bila pemilik Encik Raffi Razak baik nak matiiiiiiiiiiii. Tak sangka dapat PERCUMA perfume. Bukan satu tapi DUA. Bukan kecik tapi BESOR! OMGeeeeeeeee. Saya pilih 1 Million dan Energise. Hehe dua-dua daripada rangkain lelaki. Huehuehue. Dah lah belanja makan doh!


Bloggers, Pemilik Pudore dan Muse Pudore 2018

Bloggers bertuah sebab dapat jumpa pemilih depan-depan! Kejutan malam itu apabila Muse terbaru mereka ialah Syaheera Wahab turut turun padang! Woahhh nampaknya anda akan nampak Pudore ni akan dihiasi wajah Syaheera Wahab~
Yang tutup mata tu Encik Raffi. HAHAHA. Sebelah kiri beliau ialah Muse terbaru Syaheera Wahab. 

PUDORE~


Laman sesawang dan laman media rasmi Pudore

Memiliki ratusan ribu pengikut di laman media, boleh lah dipercayai tau! Anda boleh tengok sendiri ya, anda boleh memiliki Pudore serendah RM 19. Uhuks uhuks.

Sembur lah puas-puas!

Taip je @pudorefragrance. Instagram di https://www.instagram.com/pudorefragrance/ 

Kalau nampak gambar terkejut model tu, ini lah FB rasmi Pudore. Terkejut bak hang beli Pudore gamaknya kut.
HAHAHAHAHA. https://www.facebook.com/PudoreFragrance

 E-commerce Pudore. Boleh beli di https://www.pudorefragrance.com/


Jadi dah tau nak pilih apa untuk perfume anda? Haha jangan rambang mata sudah! Tapi mesti ada yang hairan bin ajaib, saya pernah tolak jadi model perfume bagai. Tapi nak buat blog pasal perfume. Muahaha. Mula-mula sebab saya hadir sebagai blogger dimana blogger ni kaki jujur. Tak suka kata tak suka ye!

Dan pening-pening kat situ masa hidu bau bauan, pihak Pudore ada sediakan bekas kopi untuk dihidu! Bau biji kopi ni boleh menuetralkan balik bau wangi terlampau! Mana tak terlampau~ berbelas minyak wangi saya dok hidu satu satu. HAHAHA. Bagus-bagus, baru lah semua orang tau bau apa nak pilih!

Kalau nak tahu, atau tak nak, saya tetap paksa anda tahu. Pudore ada satu blog untuk berkongsi semua cerita dorang tentang pemilihan perfume, bau-bau yang menarik dan sebagainya di https://www.pudorefragrance.com/blog/ . Kat sini boleh lah tau, dorang ambik berat terhadap pelanggan terutamanya pelanggan yang tak suka perfume macam saya huehuehue. (Tapi dah pilih dua bauan, HAHAHAHAHA)

Itu bekas kopi. Ini pulak antara bauan yang saya hidu. Lain semua kat
kotak. Haaaaaa saya hidu satu satu tuuuuuu

Ini tempat operasi mereka. Tak leh masuk tapi boleh nampak dari luar.
Agak kemas jadi tak risau ada benda asing masuk dalam perfume hahaha.
Harap anda boleh melihat Pudore dengan lebih #deep seperti apa yang saya lihat mereka sekarang! Tak lah jadi skeptikal kan! Sebab inspire je tak tahan lama. Anda tahut tak, jacket yang saya pakai dah tiga hari tak cuci, bau dia masih ada sikit. Kui kui. Banyak lah manusia tak mandi lepas pakai ni. HAHAHAHA.

Sekali lagi saya kongsikan pautan yang anda boleh cuci mata dan cuci poket untuk Pudore ya:

Laman rasmi: https://www.pudorefragrance.com/
Facebook: https://www.facebook.com/PudoreFragrance
Instagram: https://www.facebook.com/PudoreFragrance

Jangan lupa kongsikan pandangan anda tentang Pudore ya! Mereka sangat menghargai pandangan anda!

Tata!


No comments:

Post a Comment