Monday 23 July 2018

Photoshoot untuk Suraya Hani Apparel

Assalam semua!

Kita bersua semula, hari ni saya kongsikan photoshoot yang telah berjalan pada minggu lepas untuk Suraya Hani Apparel.

Hari tu saya hanya menggayakan pelbagai koleksi tudung dan anak tudung. Dan corak tudung daripada Suraya Hani Apparel, saya suka dua warna ni. Dia macam menarik gila-gila. pakai pun memang "wahhhh ceria nya hidup saya hari ni". Kalau ada gambar nanti saya kemaskini kat sini ya tudung mana yang lawa tu.

Untuk perkenalan, Suraya Hani Apparel dimiliki oleh Puan Suraya. Seronok jugak kerja dengan klien yang macam Puan Suraya sebab jaga model elok sesangat. Dengan sediakan mekap, baju, seluar, anak tudung, kasut hingga ke makanan!

Wah sakan betul waktu tu.

Mekap saya pula dibuat oleh Kak Siti. Gambar-gambar saya curi daripada instagram Kak Siti terus. Heh Heh. Sebab lawa pulak berbanding apa yang saya tangkap. Boleh usha ya! Oh sebelum tu photoshoot dibuat di Loft Studio, dan fotografer seorang wanita! Kak Farah nama dia.

Ini baru betul-betul kuasa wanita! (Ada Affiq daripada Suraya Hani Apparel dan Mandy turut membantu hari tu)

Jom kita ke galeri!

Tak sabar nak tengok tau!

Bersama Puan Suraya dan Kak Siti. Pemilik sebelah kiri sekali.
Di tengah ialah mekap artis dan "hijab stylist".

Saya rasa saya comel. Sekian~~ Tudung ni lawa untuk nikah. Sebab satin
yang ada manik-manik kat awning. 

Mekap hari tu~
Tadadada, inilah butik atas talian Suraya Hani Apparel <3 Boleh usha sebab
ada telekung moden kat situ. Telekung berlobang. Ha? Nak tahu ke apa dia?
Kena usha Instagram Suraya Hani sendiri.
 Sebagai "honest review", Suraya Hani Apparel kali ni menampilkan koleksi shawl printed yang warna ceria sangat-sangat (paling suka!!), bawal ombre, tudung satin pelbagai jenis dan anak tudung selesa.

Spoiler: Kebanyakkan rekaan kat Suraya Hani Apparel berbentuk praktikal dan original. Orang lain pun tak buat lagi. Nanti kalau dah ada gambar saya kongsi lagi ya!

Tak sabar nak tunggu hasilnya nanti!

Sokonglah produk keluaran bumipurta muslim dan cubalah sesuatu yang diluar kebiasaan anda. Tapi ni kena tunggu bila produk dah keluar ye. Hehe.. tapi boleh usha telekung berlobang kat Suraya Hani Apparel. Tahu tak cara guna dia? Selamat mengushaaaa~

Jumpa lagi dilain hari~ Tata <3

No comments:

Post a Comment