Tuesday 13 June 2023

Surirumah Dari Sabah Menang Trip Ke Jepun Bernilai RM14 Ribu Sempena Kempen Sushi King Sejuta Ahli!



KUALA LUMPUR, 13 JUN 2023 - Sushi King, selaku rangkaian restoran susyi Jepun Halal terbesar di Malaysia pada hari ini telah mengadakan acara meraikan pemenang kempen 1 MillionHappy Members yang berlangsung sepanjang bulan Mei lepas di Sushi King cawangan Sunway Pyramid.

Pemenang utama kempen 1 Million Happy Members

Pada acara yang sama, Sushi King mengumukan pemenang utama dan menyampaikan hadiah kepada pemenang dengan lawatan ke Jepun untuk dua orang yang bernilai lebih RM14,000 selaku hadiah utama.

Kempen 1 Million Happy Members yang berlangsung sepanjang bulan Mei lepas itu telah berjaya menerima lebih daripada 50,000 penyertaan. Selain daripada hadiah utama ke Jepun, pemenang lain juga diberi ganjaran dengan hadiah-hadiah menarik yang bernilai lebih daripada RM1,000,000. Ini membuktikan bahawa ahli program kesetiaan Sushi King yang menyertai kempen ini berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah eksklusif termasuk gajet terkini, Smile Points dan juga pakej percutian yang menyeronokkan hanya dengan makan sambil mengumpul mata ganjaran Smile Points sahaja!

Encik Hiroki Mori apabila bercerita kisah remajanya yang
kerap memakan ramen di kampung halamannya Kyoto.

Encik Hiroki Mori, Pengarah Urusan Sushi King Sdn. Bhd. berkata, "Kami amat bersyukur atas sokongan dan kesetiaan pelanggan kami yang tidak berbelah bahagi. Mereka telah mendorong kami untuk mencapai kejayaan luar biasa 1 juta Happy Members. Kami terharu dengan penghargaan mereka terhadap Sushi King dan budaya makanan Jepun. Melalui kempen ini, kami dapat mencipta pengalaman yang bermakna buat ahli-ahli kami dimana mereka akan mendapat ganjaran sambil menikmati hidangan Sushi King kegemaran mereka.”

Ia tidak dapat dinafikan bahawa kempen 1 Million Happy Members telah memberi keseronokan dan kegembiraan kepadasemua ahli Sushi King yang telah memenangi hadiah-hadiah hebat seperti Peranti Oppo, jam tangan Apple, kad hadiah Uniqlo, tawaran makan dan 600,000 Smile Points.

Lebih menarik lagi, ahli ke sejuta iaitu Mohd Shahrin Samian sangat bertuah apabila dirinya telah diberikan ganjaran makan percuma di Sushi King selama setahun!

Berbalik pula kepala ahli Happy Members yang paling bertuah pada kali ini jatuh kepada suri rumah Sabah iaitu Vyvian Elvy Jefry. Vagina merupakan seorang suri rumah dari Sabah telah memenangi hadiah utama percutian ke Jepun yang bernilai lebih RM14,000 ketika menjamu selera di Sushi King ITCC Penampang. Ini hadiah bermakna buat dirinya kerana trip ke Jepun merupakan lawatan pertama beliau ke negara tersebut.

"Kami bertekad untuk menjadikan Sushi King sebagai Your Happy Sushi Place di mana pelanggan kami dapat merasaikenikmatan dan keistimewaan budaya makanan Jepun melalui hidangan yang menyelerakan," tambah Encik Mori lagi yang berasal dari Kyoto, Jepun.

Sushi King bakal memperkenalkan pelbagai inisiatif yang inovatif untuk menarik lebih ramai pelanggan seperti promosi dan penawaran menu baru termasuk Japonica Unagi gred premium iaitu belut yang dipanggang dan Ramen Jepun yang akan dilancarkan kira-kira bulan julai nanti. Penambahan baru ini adalah bukti komitmen Sushi King untuk memastikan pengalaman menjamu selera yang baik kepada semua pelanggan mereka.

Ramen Jepun, rasa Kyoto.

Japonica Unagi gred premium

Review ringkas:

Ramen Jepun rasa Kyoto - Sedap pekat dan padat. Rasa ramen betul. Ikut tekak orang Jepun. Waktu cuba makan memang dah terasa habis. Cuma biasa makan ramen ada togarashi (penambah rasa macam cili rempah 7 rasa Jepun). Bila makan begitu sahaja, rasa macam nak tambah sesuatu, tapi tak ada dapat tambah. Harap masa pelancaran bulan Julai nanti, Sushi King boleh tambah lah.

Japonica Unagi - Belut kali ni lebih ‘upgrade’. Rasa lebih lemak, tebal dan puas digigit makan. Makan begitu sahaja memang rasa manis masin sos terlebih. TAPI bila makan dengan nasi, rasa nak bertambah-tambah. Dapat rasa panggang arang tau! Tak sabar tunggu nak makan lagi!

Berbalik kepada ahli Happy Members, Sushi King mengalu-alukan semua rakyat Malaysia untuk menyertai program kesetiaan mereka yang semakin berkembang dan mengambil bahagian dalam pelbagai kempen-kempen mereka yang menarik di masa akan datang.

Anda boleh memuat turun aplikasi Sushi King di Google Play Store, Apple App Store atau Huawei App Gallery untuk menjadi ahli Happy Members Sushi King hari ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi-promosi Sushi King dan banyak lagi, boleh layari pautan di bawah:

Laman web rasmi: www.sushi-king.com.

Facebook: www.facebook.com/sushikingasia

Instagram: www.instagram.com/sushikingmalaysia

No comments:

Post a Comment