Sunday 7 January 2024

Guardian Melancarkan Set Koleksi Edisi Terhad SPYxFAMILY

Kuala Lumpur, 6 Januari 2024: Guardian dengan bangganya melancarkan Siri terhad Koleksi barangan salah satu siri manga terlaris di Jepun dan siri televisyen adaptasi anime iaitu SPYxFAMILY. Dalam siri edisi terhad ini, terdapat empat koleksi boleh didapati peminat di semua stor Guardian dan di atas talian melalui Guardian Online Store.

guardian-spxfamily-limited-edition-set-collection-2024
Set Koleksi Edisi Terhad Guardian SPYxFAMILY

Sedikit pengenalan, SPY×FAMILY merupakan sebuah siri manga Jepun yang ditulis dan dilukis oleh Tatsuya Endo. Manga ini mengisahkan tentang misi penyamaran seorang pengintip yang bernama Loid berkahwin dengan Yor dan mengambil anak angkat bernama Anya untuk meneruskan sebahagian daripada penyamarannya. Tanpa Loid sedari, Anya memiliki kuasa telepati dan Yor pula ialah seorang pembunuh upahan yang handal. Ketiga-tiga mereka perlu berusaha untuk kekal bersama untuk kepentingan mereka tersendiri.

Sebagai sebuah siri web animasi, SPYxFAMILY telah dipilih sebagai Komik Web Paling Popular Nombor 1 pada 2019 dan telah mencecah 480 juta tontonan pada Ogos 2022. Menjelang Disember 2023, SPYxFAMILY telah mencapai lebih 34 juta edaran, menjadikannya salah satu siri manga terlaris di pasaran.

Dengan kesempatan ini, Guardian tidak melepaskan peluang untuk bekerjasama dengan SPYxFAMILY dalam mengeluarkan empat set koleksi edisi terhad buat penggemar siri manga ini yang tidak boleh didapati di mana-mana selain daripada Guardian.

Set Barangan Koleksi adalah seperti berikut:

1. Loid Collection

guardian-spxfamily-limited-edition-set-collection-2024-loid-forger

- Sempena watak bapa dalam siri anime ini iaitu Loid Forger. 
- Bernilai RM199
- Boleh didapati bermula 27 Disember 2023 sehingga 10 Januari 2024
- Didatangkan dalam Kotak Rekaan Loid khas yang mengandungi satu sarung komputer riba 14 inci, satu pemegang telefon akrilik Loid dan pelekat kalis air lentikular Loid.

2. Yor Collection

guardian-spxfamily-limited-edition-set-collection-2024-Yor-Briar-Forger

- Sempena watak ibu dalam siri anime tersebut. 
- Bernilai RM199
- Boleh didapati mulai 11 Januari 2024 sehingga 24 Januari 2024
- Didatangkan dalam Kotak Rekaan Yor khas yang mengandungi satu uncang Yor Beauty, satu rantai kunci akrilik Yor beserta cermin dan pelekat kalis air lentikular Yor.

3. Anya Collection  

guardian-spxfamily-limited-edition-set-collection-2024-Anya-Forger

- Sempena watak anak perempuan dalam siri anime itu. 
- Bernilai RM230 
- Boleh didapati 25 Januari 2024 hingga 7 Februari 2024 
- Didatangkan dengan Kotak Rekaan Anya khas mengandungi satu fail Anya bersaiz A4, satu kotak puzzle 500 keping Anya, satu pek kad permainan memori Anya dan pelekat kalis air lentikular Anya.

4. Forger Series Collection

- Bakal dikeluarkan pada 28hb Februari 2024

Keempat-empat koleksi yang dikeluarkan secara berperingkat ini boleh dimiliki dengan harga RM99 sahaja dengan PwP (Purchase with Purchase) dengan pembelian minimum RM20 dengan jenama terpilih atau RM50 dengan jenama yang lain dalam satu resit.

Jenama terlibat dalam PwP ini ialah Aiken, Bio Essence, Lóreal Dermo-Expertise, Eucerin, Garnier, Lóreal, Maybelline, Nivea Skin dan Sunsilk

Anna Ng, Pengarah Pemasaran, Guardian Malaysia berkata,“Ini adalah peluang keemasan untuk mengumpul beberapa koleksi edisi terhad yang hebat daripada salah satu siri manga dan anime paling popular pernah dihasilkan di Jepun, yang mungkin boleh menjadi barangan kegilaan pengumpul di masa hadapan. Lebih menarik, ia juga memuatkan barangan praktikal yang menepati gaya hidup aktif pelanggan kami. Jadi segeralah berkunjung ke stor Guardian berdekatan anda untuk mendapatkan set koleksi istimewa ini sebelum terlambat."

Sementara itu juga, telah berlangsung pelancaran koleksi ini di MyTown Cheras yang mempamerkan ketiga-tiga koleksi terawal Guardian SPYxFAMILY, promosi Guardian lain, pertandingan pakaian Cosplayer terbaik dan ruangan bergambar bersama mock up SPYxFAMILY yang menarik. Boleh lihat video di bawah:



Jom dapatkan keempat-empat koleksi terhad Guardian SPYxFAMILY yang menarik ini di stor Guardian berdekatan anda atau stor Guardian atas talian sekarang!

#GuardianMYApp
#guardianMy
#guardianspyxfamily

No comments:

Post a Comment