Thursday 2 May 2024

Guardian Perkenal Rangkaian Produk Penjagaan Lestari Eco-Garden Guardian Pertama!

Sempena Hari Bumi 2024, Guardian dengan bangganya memperkenalkan Eco-Garden Guardian, rangkaian penjagaan diri lestari pertama mereka.

Pelancaran Produk Lestari Eco-Garden Guardian

Eco-Garden Guardian dibuat daripada bahan organik yang diperakui dan minyak kelapa sawit mass-balance yang mampan, serta dibotolkan menggunakan bahan boleh dikitar semula. Rangkaian ini mengusung konsep #DoubleTheNatural, menjanjikan manfaat dua kali ganda alam semulajadi untuk menyembuh dan memulihkan di setiap rumah.

Anna Ng, Pengarah Pemasaran Guardian Malaysia berkata, "Rangkaian Eco-Garden kami membawa pengalaman penyembuhan alam semulajadi, memberikan pengalaman pembersihan yang menenangkan pada harga yang terjangkau. Dirumus dengan baik dari kebaikan alam, rangkaian ini menjadikan bilik mandi anda seperti oasis yang menghimpun ketenangan."

"Kami tahu pelanggan kami menginginkan produk yang asli dan bersih, dibuat dengan bahan yang tidak membahayakan alam sekitar. Eco-Garden Guardian memenuhi keperluan ini dengan harga yang bersahabat, membantah mitos bahawa produk lestari itu mahal."

Rangkaian produk mencakup tujuh rangkaian yang beragam, seperti Pelembap Ultra, Kawalan Rambut Gugur, Membaiki dan Menguatkan, Lembut dan Licin, Anti-Kelemumur, Pembersihan Mendalam, dan Menenangkan. Setiap rangkaian menawarkan manfaat luar biasa dari bahan semula jadi seperti Macadamia & Shea Butter, Camellia & Argan, dan Avokado & Buah Zaitun.

Antara produk Eco-Garden Guardian

Produk Eco-Garden Guardian, termasuk Syampu, Perapi, Minyak Rambut, Krim Mandian Badan, Krim Tangan, Losyen, dan Rawatan Badan, boleh didapati di semua stor Guardian serta dalam talian.

Pada majlis pelancaran di The Nursery, Taman Tugu, Kuala Lumpur juga, wartawan dan pempengaruh media sosial bekerjasama dengan Precious Plastics untuk mengitar semula penutup botol mereka, menyokong usaha kelestarian yang diteruskan oleh Guardian.

Produk Lestari Eco-Garden Guardian ini sudah boleh didapati di stor fizikal dan atas talian Guardian Malaysia.



Facebook: @guardianmy
Instagram: @guardianmy
YouTube: @guardian MY
Telegram: @guardianMY

#guardianMYApp
#guardianMy

No comments:

Post a Comment