Wednesday 31 July 2024

Seterika Philips All-in-One Ironing Solutions Series 8500- BIJAK, VERSATIL dan MUDAH!

30 Julai 2024, Malaysia - Philips, jenama peralatan domestik yang terkenal di seluruh dunia, mengumumkan pelancaran Philips All-in-One Ironing Solutions. Penyelesaian seterika revolusioner ini menggabungkan teknologi wap dan seterika untuk pengendalian yang mudah dan prestasi yang berkuasa, membolehkan anda tampil dengan penampilan terbaik.

Pelancaran Philips All-in-One Ironing Solutions bersama Syomir Izwa di KLFW 2024, KLCC.
Dari kiri: Alvin Koh, Syomir Izwa dan Liang Kiat Loy.

"Stail adalah perjalanan unik bagi setiap orang. Philips All-in-One Ironing Solutions mengubah cara pengguna kami mengekspresikan stail mereka, menawarkan pendekatan moden dalam seterika. Ia dilengkapi dengan teknologi dwi pemanasan yang memberikan kuasa wap yang dipertingkatkan untuk menghilangkan lipatan dari mana-mana fabrik yang boleh diseterika. Papan pelbagai sudut dan reka bentuk seterika ergonomik memastikan pengendalian yang mudah dan fleksibiliti supaya pengguna dapat tampil dengan terbaik tanpa usaha," kata Encik Alvin Koh, Ketua Pemasaran Pengguna untuk Singapura, Malaysia & Pasaran Membangun, Philips.

Encik Alvin Koh.

Siri Philips All-in-One memulakan debutnya di Kuala Lumpur Fashion Week (KLFW) 2024 sebagai rakan kongsi penjagaan pakaian rasmi acara fesyen tersebut, di mana jenama ini memperkenalkan siri Philips All-In-One 8500 yang baharu. Mereka mengubah pemandangan fesyen dengan menggabungkan fesyen dan teknologi, meraikan kualiti, inovasi, kreativiti, dan stail peribadi yang unik dengan mempersembahkan Syomirizwa Gupta x Shikha Grover - Koleksi The Secret Garden Bespoke Musim Bunga/Panas 2025/26. Koleksi ini merupakan kolaborasi seni yang indah dengan Shikha Grover dari kimkara Design - dikenali dengan seni berpakaian asli yang menakjubkan di seluruh dunia. Kolaborasi ini, yang menghubungkan Malaysia dan India, diatur oleh Syomir dalam palet warna yang menggoda, termasuk lukisan tekstil dan teknik tie-dye yang disulam dengan seni tangan Shikha yang berinspirasi dari India.

"Siri Philips All-in-One 8500 yang baharu membantu saya dengan mudah mempersiapkan koleksi saya untuk pentas. Inovasi produk yang serba boleh dan mudah digunakan dengan teknologi pemanasan dwi membolehkan saya menyeterika apa sahaja dan dengan cara yang saya suka. Koleksi ini tersedia dalam kapas linen, tulle, taffeta, satin berat, sutera, chiffon. Teknologi Optima/TEMP memastikan tiada terbakar pada semua fabrik yang boleh diseterika kerana koleksi ini menampilkan 70% hiasan yang menggabungkan kerja manik, pudar, zardozi, dan sulaman," tambah Syomir Izwa tentang koleksi terbarunya.

Beliau juga menerangkan bagaimana wap yang berkuasa membunuh 99% bakteria, dan pemanasan cepat dalam 90 saat adalah penting untuk sentuhan akhir sebelum model mempamerkan koleksi mereka di pentas, bersama dengan keserasian inovatif produk tersebut, termasuk papan pelbagai sudut yang boleh diputar ke mana-mana kedudukan untuk menyeterika pakaian anda dan tangki yang boleh tanggal untuk pelbagai tugas rumah tangga.

Syomir Izwa ketika membuat demo
menggunakan Philips All-in-One 8500 series.

Siri Philips 8500 menawarkan beberapa manfaat utama seperti:

Philips 8500 series boleh laras ketinggian dan sudut.

1. Teknologi Dwi Pemanasan: Ciri inovatif ini menggabungkan wap dan seterika untuk memastikan prestasi yang berkuasa. Penembusan wap yang kuat mengatasi seterika wap tradisional dengan berkesan menghilangkan lipatan pada pakaian anda, memastikan pakaian anda tampil dengan baik dengan mudah.

2. Tiada kebakaran, tiada masalah: Siri Philips All-in-One 8500 dilengkapi dengan teknologi OptimalTEMP, yang memastikan tiada terbakar pada mana-mana fabrik yang boleh diseterika. Dengan itu, anda boleh menyeterika segala-galanya daripada seluar jeans hingga sutera tanpa rasa risau.

3. Versatil: Penyelesaian ini sempurna untuk menghilangkan lipatan pada pakaian, menyegarkan upholsteri, atau mensterilkan mainan lembut. Ia adalah alat yang serba boleh dengan tangki air yang boleh tanggal untuk pelbagai tugas rumah tangga.

4. Pengendalian Mudah: Reka bentuk kompak dan kawalan yang mesra pengguna memudahkan penggunaannya. Ia memudahkan keperluan seterika dan wap harian anda, dan roda terintegrasi membolehkan anda memindahkan alat wap ke mana sahaja yang anda mahu.

Siri Philips All-in-One 8500 hanya tersedia esklusif di Amway Malaysia. Manakala Siri Philips All-in-One 6000 yang mempunyai fungsi hampir sama dijual pada harga RM1,199 dan boleh didapati di seluruh negara mulai bulan Ogos.
 
Kiri: Philips All-in-One 6000 Series
Kanan: Philips All-in-One 8500 Series.


Baju peragaan yang menggunakan seterika
Philips 8500 Series.

Untuk maklumat kini mengenai produk daripada Philips Malaysia, sila lawati https://www.philips.com.my/, Facebook di @philipshomeliving, Instagram di @philipshomelivingmy, dan TikTok di @philipshomeliving_my.

1 comment:

  1. Kolabrasi Philips dan Syomirizwa Gupta memang terbaik. Sesuai dengan teknologi OptimalTEMP tu. Pereka fesyen guna macam-macam jenis fabrik mahal. Kena jaga kualiti.

    ReplyDelete