Friday 8 December 2017

Lip and Co. review - lipstik murah, orginal dan lawa

Hi semua~

Hari tu Lip & Co. telah menghadiahkan saya hadiah paling istimewa. Sambutan awal krismas agaknya. Haha. Jadi pihak Lip & Co. bermurah hati untuk memberi 1 jenis eyeliner dan 2 warna lipstik.  Jom kita mulakan!

HARI SAYA TERIMA PARCEL







Nampak lah Lip & Co. ni bersungguh-sungguh dalam membina kepercayaan perlanggan mereka. Mereka buat packaging yang lawa, simple, mudah dan paling penting dorang tak ambik mudah dengan semua benda.

International kau~ haha.. Boleh check kat dorang punya website di www.lipandco.com ya nak tengok lebih banyak produk. Tapi saya review dua je hari ni! Sebelum meneruskan review aka testimoni saya, Lip & Co. masuk majalah tau!

LIP & CO. DIPERCAYAI

Lip & Co masuk Kosmo! Mesra wudhuk, melindungi, dan melembapkan bibir` dah masuk suratkhabar~ <3

Selain mesra wudhuk dan sebagainya, TAU TAK Lip & Co. ni diperbuat daripada 100% dari tumbuh-tumbuhan? VEGAN 100% ya! Tak ada binatang apa dalam tu. Jadi HALAL~ tambahan pula kandungan mereka diformulasi 100% cruelty free.

Tak ada binatang atau manusia terseksa dalam pembuatan mahupun tiada ujikaji yang jahat tu. Jangan was-was ya~ Jadi jom mula dengan testimoni!

 TESTIMONI SAYA SENDIRI


Just Wing it eyeliner:

> Bentuk ala marker yang lembut tak cucuk mata pun
> Lebih banyak liquid boleh keluar tanpa kering (ni paling saya suka)
> Sangat-sangat mudah untuk pakai dan adjust dengan bentuk marker dia
> Matte finishing, sangat sesuai untuk daily make up
> Tahan lama, tahan air, tahan panas, tahan peluh DAN mudah remove guna make up remover (tak sememeh, SUKA!!)

Velvet Pout lipstick:

> Tekstur paling mudah nak sapu ke bibir
> Velvety butterly gitu. Tak rasa heavy bila pakai sgt light weight
> Senang nak remove tak sememeh
> Warna dia medium coverage, semi-matte semi velvet lipstick amat-amat sesuai untuk semua jenis bibir terutama bibir kering macam saya ni. Panjang sepanjang hari pun sesuai!
> Sangat2 melembapkan bibir saya, just bawa satu tak perlu lipbalm pun boleh!
> Warna kedua-duanya sangat nice, vivid yet tak terlalu pop out sangat sesuai utk daily make up atau ke event!
> Bau yg harum tapi lembut tak sakit hidung nak hidu~

Jom kita lihat macam mana saya pakai!


Just wing it eyeliner - carbon black

Velvet Pout lipstick - code 03 Bohemian Soul

Velvet Pout Lipstick - code 06 Fiesty


Saya harap anda cuba try produk Lip & Co. Surely akan berpuas hati punya!!!! Apa lagi jom singgah ke lama web dan socmed mereka tertera dibawah:

Website: www.lipandco.com

FB/Instagram/Twitter: @lipancobeauty
INSTAGRAM           : www.instagram.com/lipan dcobeauty
FACEBOOK            : www.facebook.com/lipandc obeauty 

OFFICE                   : +6 010 232 4066
MOBILE/WHTAPP  : +6 
016 715 0253


Dengan itu jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment