Sunday 17 December 2017

Pengalaman merasai Ca'Ya daripada BRANDS

Salam semua,

Hari tu saya dibagi sebotol Ca'Ya ni ha. Mula-mula tak nak ambik tapi ambik gak lah lama-lama tu. Sebab Brands ni memang sinonim dengan pati ayam tu. Budak-budak selalu tengok ayah saya dok teguk air pati ayam Brands ni. Sekali rasa, mak aih, taubat tak nak minum.

Rasa dia pekat gilos. Sampai ke besar ni tak nak minum. Minum pun pelan-pelan atau terlajak laju. Tapi saya bukan nak sembang pasal pati ayam tu. Tapi nak cerita bendalah ni pulak.

Masha Allah, sedap wehhhh. Tekejut saya sebab boleh Brands ni bagi minuman pati sedap. Muahaha. Saya begitu prejudis ya. Jadi apa benda Ca'ya Brands ni?

-> Pati Habbatus Sauda dan Ginseng
-> Untuk pembekal tenaga gitu~
-> Ambil ssebotol sekali dah memadai

Jadi benda ni macam Pati Ayam bagi tenaga tapi rasa dan kelebihan berbeza je. Kalau orang bagi saya benda ni stok seumur hidup saya sanggup. HAHAHA. Memang boleh masuk tekak, ada manis lah tapi tak semanis pekat tu. Boleh telan.

Kedua: Boleh la tak bagi mengantuk. Lesu memang tak hilang kalau mula-mula minum tapi kira saya boleh tahan mengantuk tu kira bagus sebab saya jenis otak aktif cepat habis tenaga kat otak. HAHAHA.

Lupa pulak nak bagitau rasa dia macam mana. Rasa dia memnag macam habbatus sauda dan ginseng tapi ala-ala teh campur manisan version rasa kuat tapi tak pekat. Air dia tak pekat pun senang nak minum.

Saya bagi 5 bintang!

Saiz dia lagi besar daripada pati ayam biasa tu.

Kekal bertenaga sepanjang hari. Jadi hari-hari minum, jadi sonic.
Hehehehe

FREE~ kan dah kata~

Boleh didapati di Pasaraya tertera. 
Apalagi, beli untuk saya lah!

Tata~

No comments:

Post a Comment