Thursday 7 September 2023

MARRYBROWN FIESTA MEXICANA, MENU BAHARU HIDANGAN KHAS MEXICO.

MALAYSIA, 18 OGOS 2023 – Hola warga Malaysia! Anda sudah bersedia untuk mencuba hidangan terbaru? Mengangkat konsep hidangan khas Mexico, Marrybrown, restoran perkhidmatan pantas tempatan terbesar memperkenalkan menu terbaharunya: Fiesta Mexicana! Menu terbaharu ini disempurnakan dengan gabungan rasa manis, masam, dan segar yang pastinya akan memikat citarasa rakyat tempatan! Para pelanggan berpeluang menikmati hidangan istimewa ini bermula pada hari ini sehingga hujung bulan September!


Marrybrown sentiasa menyediakan ‘sesuatu yang berbeza’ untuk peminat Memang Best mereka. Keterujuaan kali ini, menawarkan pelbagai menu khas Mexico seperti Mexicana Chicken & Chips, Mexicana Chicken Wrap, Mexicana Feast, Nacho Cheesy Crunch dan banyak lagi.

Istimewanya untuk hidangan khas Mexico - Mexicana Feast terletak pada sos istimewa Mexicana, Salsa Fresca, Corn Chips dan juga air minuman Fresca Frizz.

“Untuk melengkapi pengalaman yang berbeza, Marrybrown sememangnya mengutamakan sajian yang unik dalamusahasama oleh Penyelidikan dan Pembangunan kami, yang menitikberatkan kepuasan pelanggan dalam menyajikan hidangan yang istimewa. Kami sedar bahawa anak-anak muda tempatan kini lebih berani mencuba citarasa yang berbeza. Oleh itu, kami yakin bahawa Fiesta Mexicana ini akan mendapat sambutan yang positif oleh masyarakat!” kata Dato’ Joshua, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown.

Menu Fiesta Mexicana adalah seperti berikut:

Mexicana Chicken & Chips
Sajian dengan potongan ayam rangup bersama sos istimewa Mexicana yang manis dan pedas, Salsa Fresca berserta dengan kentang goreng. Juga datang dengan segelas Fresca Fizz.
Harga: bermula daripada RM17.90. 


Kombo Mexicana Chicken Wrap 
Disajikan bersama dengan kepingan ayam yang dihidangkan dengan Salsa Fresca dan sos istimewa Mexicana yang pasti menggiurkan!Turut datang dengan segelas Fresca Fizz.
Harga: bermula daripada RM18.90.

Kombo 2-ketul Mexicana Chicken  
Setiap hidangan kombo didatangkan dengan 2-ketul Mexicana Chicken dan segelas Fresca Fizz yang segar bersama hidangan sampingan Corn Chips dan Salsa Fresca.
Harga: bermula daripada RM20.80.


Mexicana Feast 
Dilengkapi dengan 1-ketul Mexicana Chicken, Mexicana Chicken Wrap, Corn Chips, dan segelas Fresca Fizz. 
Harga: bermula daripada RM25.80. 


Nacho Cheesy Crunch
Menu tambahan.
Harga: bermula daripada RM6.20.


Apple Pie 
Menu tambahan.
Harga: bermula daripada RM3.50.


“Pelancaran menu Fiesta Mexicana oleh Marrybrown ini akan disusuli dengan pelbagai menu baharu yang akan diperkenalkan tidak lama lagi. Kami tidak sabar untuk menerima keterujaan para penggemar kami dalam menikmati keenakan hidangan terbaharu ini, sekaligus menjadikan hidangan khas Mexico ni akan menjadi menu keunggulan bagi mereka,” kata Dato’ Joshua.

Menu Fiesta Mexicana ini sudah boleh didapati di Restoran Marrybrown sekarang sehingga 30hb September ini sahaja.

Marrybrown kini melayani berjuta-juta orang pelanggan melalui lebih daripada 500 buah restoran di 16 buah negara dengan penyediaan standard kualiti, servis, kebersihan dan nilai tertinggi untuk pengalaman pemakanan yang sempurna. 

Review ringkas Menu Fiesta Mexicana:

Saya pesan menu Mexicana Feast, menu Kombo Mexicana Chicken Wrap dan menu tambahan Apple Pie.

Mexicana Feast.

Ayam Rangup Marrybrown tentu-tentu dah rangup, bila salut dengan sos Mexicana pun masih rangup lagi. Masih sedap dimakan tak lembik!

Untuk sos Mexicana ni, rasanya ala-ala sos bbq berasap pedas tak manis sangat. Kalau budak kecil mungkin tak tahan. 

Salsa Fresca pula terbaik. Rasa salsa masam sikit dengan potongan timun, tomato dan bawang tu serasi sangat nak makan dengan Corn Chips dan Ayam Rangup Marrybrown. Mak saya pun suka tau. Salsa Fresca terbaik!

Corn Chips kat Marrybrown ni saya suka! Tak masin lepas tu tak buat gatal tekak. Rasa jagung tu ada. Antara Corn Chips paling sedap saya pernah rasa. Rangup lagi!

Bagi Mexicana Chicken Wrap, mula-mula tengok ala macam nipis kecil je. Tapi tidak ya, makan boleh kenyang. Isi dia ketulan Ayam Rangup Marrybrown dengan sos Mexicana istimewa dengan salsa. Kalau tambah Corn Chips kat dalam mungkin jadi lebih sedap.

Air minuman Fresca Frizz rasa dia masam-masam. Rasa macam teh dengan sedikit air asam jawa tapi bukan lah air asam jawa pun cuma rasa seakan-akan. Tambah dengan daun pudina, air rasa masam segar. Bila makan dengan menu Mexicana Feast macam kenduri. Sedap serasi. Makan minum makan minum je kerja.

Akhir sekali ialah Apple Pie. Panas-panas rangup, memang mengancam. Paling penting tak terlampau manis isi kat dalam. Tak muak nak makan. Boleh jadi menu tetap ni. 

Atas dari kiri: Mexicana Feast, Apple Pie, Apple Pie (Inti dalam)
Bawah dari kiri: Kombo Mexicana Chicken Wrap, Fresca Frizz, Chicken Wrap (Inti dalam)

Apa lagi jom cuba menu Mexicana Feast di Marrybrown sekarang!

Untuk maklumat lanjut tentang Marrybrown, Aplikasi MB, promosi dan perkhidmatan penghantaran, sila layari pautan di bawah:

Laman Web: https://marrybrown.com/

Apl MB: https://mbapp.marrybrown.com/

Facebook: Marrybrown Malaysia

Instagram: Marrybrownmy

TikTok: Marrybrownmy

Threads: Marrybrownmy

YouTube: Marrybrown TV

#MarrybrownMY #SomethingDifferent #MBFiestaMexicana

No comments:

Post a Comment