Sunday 8 January 2023

Tupperware Rekaan Ulang Tahun Disney Ke 100 Tahun Untuk Ganjaran AEON STAR REWARDS Awal Tahun 2023.

KUALA LUMPUR, 7 Januari –AEON secara rasminya memperkenalkan kolaborasi pertama tahun ini bersama Tupperware untuk program ganjaran pembelian Star Rewards. Program ini terbuka untuk semua pelanggan AEON dan penebusan ganjaran telah berjalan sehingga bulan jun tahun ini atau sehingga stok habis. Penebusan boleh dibuat di semua AEON, AEON BiG dan MaxValu Prime.

Pelancaran AEON Star Rewards bersama Tupperware Rekaan Disney 100 Tahun.

Tupperware menampilkan rekaan berkaitan sambutan ulang tahun ke 100 The Walt Disney Company dengan karakter Disney yang popular seperti Mickey Mouse, Donald Duck, Winnie The Pooh, Snow White, Mulan dan karaketer Pixar seperti Finding Nemo, Toy Story dan lain-lain lagi.

Penebusan ganjaran Tupperware ini adalah seperti berikut:





Menurut Low Ngai Yuen, AEON's Ketua Pegawai Pemasaran dan Perdagangan AEON, “Kami berasa amat gembira dan teruja untuk memulakan 2023 ini dengan memberi kegembiraan dan senyuman di wajah pelanggan kami melalui produk terbaharu Tupperware yang bertemakan Disney untuk program Star Rewards kami.” 

Munirah Azmi, Ketua Operasi Mall, Pemasaran dan Pajakan
AEON, Low Ngai Yuen dan Lily Loo, Pengarah Urusan
Tupperware ketika sidang media.

“Di AEON, kami sentiasa ingin bekerjasama dengan rakan kongsi yang hebat yang dapat turut sama membantu misi kami untuk berkongsi keceriaan di samping melindungi alam sekitar. Tupperware merupakan salah sebuah syarikat antarabangsa yang tersohor dan mempunyai reputasi yang baik dengan penghasilan produk-produk mesra alam.”, tambahnya lagi.

Menutup ucapannya, Low Ngai Yuen berharap pelanggan AEON yang mengumpul barangan Tupperware yang bertemakan Disney ini dapat turut mengurangkan pembaziran dan pencemaran alam sekitar, serta menggunakannya apabila mengunjungi pasar raya AEON.

Untuk makluman, kesemua produk AEON Star Rewards Disney100 Tupperware boleh ditebus oleh ahli AEON dan juga bukan ahli AEON. Caranya adalah seperti berikut:

1. Untuk AEON Member, 2 setem akan diberikan untuk setiap pembelian RM30 dalam satu resit. Jika pembelian dilakukan dengan AEON Member Plus Visa Card / AEON Credit Card / AEON Wallet, pelanggan akan diberikan 3 setem.

2. Untuk bukan AEON Member, 1 setem akan diberikan untuk setiap pembelian berjumlah RM30 dalam satu resit,

3. Untuk tebusan, AEON Member perlu mengumpulkan sejumlah 20 setem, manakala bukan ahli perlu mengumpulkan 40 setem. 

Dapatkan stiker pada setiap pembelian minimum RM30
di AEON dan kumpul.

Berita baik buat peminat Disney kerana AEON membuka “Disney100-themed retail pop-up” yang menampilkan jenama tempatan seperti Forest, Giomax, Pustaka Sri Dunia dan banyak lagi, di Concourse AEON Mall Shah Alam bermula 7 Januari sehingga 5 Februari 2023. Reka bentuk serba baharu produk pelbagai seperti pakaian dan kasut, mainan, makanan sihat dan kecantikan, hiasan rumah, alat tulis dan banyak lagi yang berinspirasikan Disney100 daripada Disney, Pixar, Marvel dan Star Wars juga boleh didapati di pop-up ini. 

Bergambar di "Pop up" Disney 100 Tahun di AEON MALL
Shah Alam yang terletak di Cente Court.

Untuk maklimat lanjut berkenaan program ganjaran AEON Star Rewards anda boleh layari https://aeonretail.com.my/AEONStarRewards/.

1 comment: