Sunday 12 February 2023

Menang Percutian Cruise Genting Dream 3H2M Serendah RM38 Dengan AEON

KUALA LUMPUR, 10 Februari – AEON Malaysia sukacitanya mengumumkan pelancaran kempen terbaharu mereka iaitu, "Smile of Love – Win A Cruise Contest" dengan kerjasama Resorts World Cruises.

Pelancaran kempen bersama AEON, Resort World Cruises dan penyewa yang terlibat.

Kempen terbaharu ni memberi peluang kepada pelanggan AEON untuk memenangi percutian Genting Dream Cruise 3H2M untuk dua orang oleh Resorts World Cruises. Pertandingan ini sudah bermula pada 10hb februari sehingga 7hb mei 2023. Sebanyak 8 pemenang bertuah akan diumumkan setiap 15 hari bulan.

Kempen Smile of Love ini bertujuan untuk memberi ganjaran istimewa kepada pelanggan atas kesetiaan mereka yang terus menerus membeli-belah di AEON Mall. Ini merupakan salah satu cara AEON untuk membina satu memori indah bersama pelanggannya.

Pertandingan ini juga merupakan peluang keemasan dan seumur hidup sekali bagi pelanggan untuk menikmati percutian yang menarik ini. Hanya semudah membuat pembelian serendah RM38 bagi AEON Member dan RM58 bagi bukan AEON Member dalam satu atau dua resit pembelian dalam hari yang sama. Pembelian mestilah dilakukan di kedai makanan dan minuman dan pawagam yang terpilih di semua AEON Mall.

Poster pertandingan.

Apa yang lagi menarik ialah percutian Genting Dreams ini berlepas dari Pelabuhan Klang dan akan singgah di destinasi popular seperti Penang, Singapura dan bakal menyusul Phuket selama 3 hari 2 malam.

The Genting Dream Cruise

Percutian The Genting Dream, ‘A Resort Cruising at Sea’ yang akan dimenangi oleh pelanggan AEON yang bertuah ini termasuk:

- Makan dan minum sepanjang hari
- Persembahan – Zodiac Theathre
- Aktiviti rekreasi dan permainan – Ziplines, Rock Climbing
- Taman tema – Water park
- Dan bermacam-macam lagi!

Bagi pemenang muslim, anda tidak perlu risau kerana ada restoran The Lido menawarkan makanan halal dan vegetarian yang berkelulusan halal. Juga, terdapat beberapa surau di atas kapal untuk memudahkan muslimin dan muslimat menunaikan solat.

Apa lagi? Jom ke AEON Mall berdekatan anda.

Maklumat lanjut berkenaan kempen dan pertandingan anda boleh layari https://www.facebook.com/AEONMallMY/

No comments:

Post a Comment