Saturday 4 February 2023

Guardian Buat Jualan Mix & Match Penjimatan 60% Untuk Pertama Kali!

Kuala Lumpur, 2 Februari 2023 - Guardian telah melancarkan promosi Mix & Match buat pertama kalinya yang menawarkan penjimatan 60% untuk item belian kedua. Promosi jualan secara besar-besaran ini dilaksanakan di seluruh Guardian store seluruh negara bermula 1 Januari lepas.


Angela Teo, Ketua Pemasaran, Malaysia dan Brunei, Guardian Health and Beauty Asia Tenggara berkata, “Kami sentiasa mencari cara untuk memberikan nilai hebat kepada pelanggan kami dan pengalaman pelanggan yang lebih baik jadi disamping penjimatan hebat, kami kini menawarkan kepada pelanggan kami pilihan untuk mencampur dan memadankan apa yang mereka beli dan ini adalah tawaran pertama seumpanya oleh Guardian."

Angela Teo dalam ucapan perkenalannya.

“Untuk julung kalinya, pelanggan Guardian akan menikmati diskaun 60% untuk item belian kedua dan mereka dibenarkan untuk Mencampur dan Memadankan pilihan mereka daripada lebih 2,000 produk, yang merangkumi semua produk pupur muka, pembersih muka, penjagaan bibir, pewarna rambut dan deodoran", tambahnya lagi.

Ini bermaksud pelanggan boleh membeli dua produk yang sama atau mencampur aduk pembelian mereka tanpa membeli produk kedua yang sama jenis atau rangkaian. Contohnya:
  • Produk pertama (Produk rambut) + Produk kedua (Produk rambut)
  • Produk pertama (Produk rambut) + Produk kedua (Produk sabun mandian)
  • Produk pertama (Produk penjagaan wanita) + Produk kedua (Produk pencuci wajah)
  • Produk pertama (Produk kesihatan) + Produk kedua (Produk kecantikkan)
  • Dan pelbagai kombinasi pembelian produk yang terlibat.
Antara contoh gabungan produk terpilih.

*60% penjimatan harga akan diberikan kepada produk yang harganya lebih rendah.
*Produk terpilih sahaja (2000 lebih produk pilihan).

Pada masa yang sama, promosi ini membolehkan pelanggan dapat menjimatkan lebih banyak wang serta membeli apa yang diperlukan oleh mereka tanpa membeli produk ekstra. Perkara ini dapat membantu para pelanggan agar dapat mengawal perbelanjaan mereka dalam ekonomi yang semakin mencabar.

Promosi Mix & Match ini
berlangsung bermula pada 1 hingga 28 Februari 2023. Untuk melihat jenis produk yang terlibat dan meninjau promosi lain di Guardian boleh tekan link E-Catalogue di sini.

Jom singgah ke Guardian Store berdekatan anda sekarang.

[JUGA BACA : GUARDIAN PERKENAL BUNNY TWIN POM POM DAN BUN NEE DARI BUNNYVILLE]

#guardianmy
#guardianmixNmatch

No comments:

Post a Comment