Saturday 4 February 2023

Guardian Perkenal Bunny Twin Pom Pom dan Bun Nee dari Bunnyville!

Petaling Jaya, 2 Februari 2023 - Tahun Baru Cina pada tahun ini mengalu-alukan kedatangan Tahun Arnab yang membawa simbol kebadian, keamanan dan kemakmuran. Dalam pada masa yang sama juga, Guardian mengambil kesempatan untuk memperkenalkan karakter digital arnab terbaharu Guardian Bunny Twin. Guardian Bunny Twin tersebut diberi nama Pom Pom dan Bun Nee.

Bersama Guardian Bunny Twin dari Bunnyville!

Teo selaku Ketua Pemasaran Guardian & Health Beauty Asia Malaysia dan Brunei dalam memperkenalkan Bunny Twin berkarta, “Mereka akan menjadi Bunny pertama daripada banyak lagi arnab yang akan muncul dari Bunnyville Guardian dan kedua-duanya akan berinteraksi dengan pelanggan secara maya sebagai duta jenama Guardian yang berkhidmat untuk memenuhi keperluan kesihatan dan kecantikan pelanggan kami.

Teo ketika majlis ucapan di restoran di Petaling Jaya.

Pom Pom, arnab yang lebih tua bersifat Mendidik, Bermaklumat dan Prihatin manakala kembarnya yang lebih muda, Bun Nee, gemar Bermain dan Cerdik. Jadi ikuti ruang digital kami untuk kelahiran lebih banyak Bunny Guardian dari Bunnyville tidak lama lagi!!”

Nak tahu mana satu Pom Pom mana satu Bun Nee? Pom Pom kembar yang tua mempunyai pipi bewarna ungu dan bermata segitiga. Bun Nee si kembar yang muda pula kelihatan sedikit nakal dengan warna pipi merah dengan mata yang sedang ketawa. Warna telinga dan corak bunga Pom Pom dan Bun Nee juga berbeza dengan Pom Pom memiliki warna merah jambu dan Bun Nee memiliki warna kuning.

Bun Nee (kiri) dan Pom Pom (kanan)
ketika mereka diperkenalkan.

Berita menarik, Guardian turut mengeluarkan Sticker Bunny Twin Pom Pom dan Bun Nee untuk edisi tahun baru cina ini! Sticker ini boleh di download dan diguna pakai untuk aplikasi chat WhatsApp dan Telegram. Untuk muat turut sticker ini, anda boleh klik di sini.

Sticker Bunny Twin Pom Pom dan Bun Nee
sempena Tahun Baru Cina Guardian 2023.

Orang ramai boleh menantikan kelahiran lebih banyak Bunny Guardian di Bunnyville untuk masa hadapan. Buat masa ini, di jemput berkenalan dengan Pom Pom dan Bun Nee di ruang digital Guardian!


#GuardianBunnyville
#GuardianTwinBunny

No comments:

Post a Comment